آخرین وضعیت رضا رویگری از زبان همسرش

تارا کریمی همسر رضا رویگری درباره شایعه وخیم بودن حال رضا رویگری، گفت: حال رضا رویگری خوب است و مشکل جدی ندارد. از زمانی که رضا سکته کرده است ریه‌هایش کمی عفونی شده است، بنابراین چیزی که معمول است باید برای درمان در بیمارستان رفت و آمد داشته باشد؛ به‌خاطر همین امروز برای ویزیت دوباره به بیمارستان آمده تا معاینه شود فقط همین.

وی افزود: دقایقی پیش با پزشک وی صحبت کردم و گفت حالش خوب است و می‌تواند امروز مرخص شود ولی برای رفاه بیشتر پزشکی بهتر است یک روز بیشتر در بیمارستان بماند بنابراین احتمالاً رضا را فردا صبح به خانه می‌بریم.

همسر رضا رویگری درباره شایعاتی که هر از چندگاهی در کشورمان پخش می‌شود، اظهار کرد: واقعاً متأسفم برای چنین انسانهایی که با این شایعات باعث رنجش هنرمندان می‌شوند. پیام من برای آنها، این است که هنرمندانتان را دوست داشته باشید.

وی افزود: متأسفانه مسئولان کشورمان اهمیت کمتری به هنرمندان می‌دهند، مدتهای است که رضا بیمار است اما هیچ مقام یا مسئولی حال وی را جویا نشده است. هنرمندان با حرفهای محبت آمیز حالشان بهتر می‌شود و بعضا تاثیر مثبتی در روحیه آنها دارد اما متأسفانه هیچ کسی به فکر این هنرمندانی که قلبشان برای وطنشان و مردمشان می‌تپد. رضا حتی بیمه‌ای هم ندارد که راجع به این موضوع من از خانه سینما تشکر می‌کنم که برای بیمه وی تلاش می‌کنند تا رضا بیمه شود.