واکنش کیایی به تبلیغ فیلمش در ماهواره/سفارش تیزر به شبکه‌های ماهواره‌ای نداده ام

مصطفی کیایی کارگردان و تهیه‌کننده سینما ؛ در خصوص قرار گرفتن در لیست تهیه‌کننده‌های ممنوع‌الکار گفت: من هم از رسانه‌ها شنیدم اما این موضوع برایم جای سوال است، چرا که من هیچ سفارش تیزری به شبکه‌های ماهواره‌ای ندادم و فروش فیلمم آنقدر بالاست که هیچ نیازی به تبلیغات این شبکه‌ها نیست.

 

وی عنوان کرد: این کار منع قانونی دارد و من به همین دلیل هیچ وقت سفارش تیزر ندادم. آنها بدون اجازه یک هفته رایگان با پخش یک تیزر بی‌کیفیت فیلم مرا در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ کردند. من حتی به رسانه‌ ملی هم نامه دادم و رسما اعلام کردم که پولی بابت پخش تیزر و سفارش نداده ام.

 

کیایی تصریح کرد: اگر مدرکی وجود دارد که من سفارش تیزر به شبکه‌های ماهواره‌ای داده‌ام، حاضرم به مدت دائم ممنوع الکار شوم، اما من خودم به این موضوع اعتراض کردم و راضی نبودم که تیزر «بارکد» پخش شود. وقتی فروش فیلم «بارکد» روی 7 میلیارد بود این اتفاق افتاد و این تیزر برعکس اثر منفی روی تبلیغ فیلم من می‌گذاشت.

 

کارگردان «بارکد» اظهار داشت: مطمئن هستم خودم و همکارانم هیچ سفارشی نداده‌ایم، حداقل در مورد خودم مطمئنم که هیچ ارتباطی به شبکه‌های ماهواره‌ای نداشته‌ام. وقتی یک شبکه ماهواره‌ای بدون اجازه تیزر فیلمی را پخش می‌کند باید به کجا شکایت کرد؟ من به طور قطع این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

 

کیایی در پایان در خصوص فیلم جدیدش که قرار است در شبکه نمایش خانگی ساخته شود، گفت: مجموعه «هم‌گناه»در شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد که به تازگی مجوزهایش صادر شده ولی هنوز با هیچ بازیگری وارد مذاکره نشده‌ایم.