تولید «شهرزاد ۲» متوقف شده است؟!

سیدمحمدهادی رضوی با اشاره به روند پیشروی تولید «شهرزاد ۲» درباره این پروژه و کارهای دیگر خودش در شبکه نمایش خانگی گفت: من پروژه دیگری را هم با بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی دارم اما به معنای این نیست که پروژه «شهرزاد ۲» را رها کرده باشم.

وی ادامه داد: فکر می کنم عده ای دوست ندارند «شهرزاد ۲» ساخته شود چون از اختلاف میان عوامل و دیگر مسایل سخن می گویند درحالیکه هیچ اختلافی وجود ندارد و تنها ممکن است دیدگاه ها و نظرهای مختلف وجود داشته باشد که در «شهرزاد ۱» هم بود اما اگر قرار بود این اختلاف دیدگاه ها پررنگ باشد اصلا «شهرزاد ۱» به نتیجه نمی رسید.

سعید ملکان در پروژه بهرام توکلی همراه من است

رضوی درباره نحوه حضورش در پروژه های حسن فتحی و توکلی تصریح کرد: من در هر دو این پروژه ها سرمایه گذار هستم اما در سریال «شهرزاد» آقای محمد امامی هم در کنار من است و هیچ اختلافی هم با هم نداریم. ما در مسایل مختلف با هم مشورت می کنیم و اقای امامی مسایل را پیگیری می کند اما اگر پیش تولید پروژه «شهرزاد» به طول کشیده است به این دلیل است که همه تلاش خود را انجام می دهند تا فصل دوم با کیفیت بسیار بهتری از فصل یک ارایه شود. 

عبدالله اسکندری در «شهرزاد ۲»

وی اضافه کرد: من پروژه ای با بهرام توکلی دارم که سعید ملکان هم در این پروژه کنار من حضور دارد و حالا به جای او در «شهرزاد ۲» عبدالله اسکندری آمده است. هر دو این افراد در حوزه خود بسیار با تجربه هستند و آقای ملکان نمی توانست دو پروژه بزرگ را با هم انجام دهد اما در جایی دیگر با خود من همکاری دارد.

بخش اعظم کار در خارج تصویربرداری می شود

رضوی درباره پروژه بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی تصریح کرد: این پروژه بسیار سنگین است و یکی از بزرگترین کارهای بخش خصوصی کشور خواهد شد چون بخش اعظمی از کار در خارج از کشور تصویربرداری می شود. این کار پر بازیگر خواهد بود و مثل «شهرزاد ۲» ما از سوپراستارها برای آن دعوت خواهیم کرد.

این سرمایه گذار شبکه نمایش خانگی در توضیحات بیشتر بیان کرد: تاکنون ۶ قسمت از این مجموعه به نگارش درآمده است و قرار است تا آذرماه این ۶ قسمت نهایی شود و پایه کار براساس ۲۸ قسمت نیز دربیاید. با این حال ما هر ۶ قسمت بازخوردها را می گیریم و بر آن اساس شخصیت ها را پررنگ می کنیم. در این اثر از پتانسیل خواننده ها هم استفاده می شود و کلیپ های متنوعی را از خوانندگان کشور خواهیم داشت.

ثبت جهانی «شهرزاد ۲»

وی اظهار کرد: در عین حال پروژه «شهرزاد ۲» هم با قوت به جلو می ورد. تنها باید کمی صبر کنیم آقای فتحی و خانم ثمینی متن ها را بارها بازنویسی می کنند تا فیلمنامه ای محکم و قوی داشته باشند. در حالیکه متن ها در «شهرزاد ۱» گاهی به روز تغییر می کرد. هم اکنون آقای میرفخرایی درگیر طراحی لوکیشن هاست و طراحی لباس ها هم در حال انجام است.

سرمایه گذار سریال «شهرزاد» همچنین اشاره کرد که در حال ثبت جهانی فیلمنامه «شهرزاد ۲» هستند و گفت: اگر روند این کار به طور کشید به این دلیل است که برنامه های زیادی برای این پروژه داریم و یکی از آنها ثبت جهانی «شهرزاد ۲» است. «شهرزاد ۱» را  بسیاری از مردم به صورت حلال می خریدند اما از شبکه های ماهواره ای هم پخش می شد و چون ما آن را به صورت بین المللی ثبت نکرده بودیم نمی توانستیم از کسی شکایت کنیم اما برای فصل دوم آن بنا داریم این اقدام را انجام دهیم.

علاقمندی به ساخت «شوهر آهوخانم»

وی اضافه کرد: همه عوامل دوست دارند زودتر «شهرزاد ۲» به نتیجه برسد مخصوصا عشق بازیگران برای به نتیجه رسیدن این کار از عوامل هم بیشتر است اما ما می خواهیم مردم کاری را ببینند که از آن رضایت کامل را داشته باشند. اکنون هم می بینیم که دیگران وارد شبکه نمایش خانگی می شوند و اگر این شبکه تا سال گذشته ورشکسته بود حالا به پتانسیل های آن نگاه می شود. من بسیار خوشحال شدم که آقای منوچهر هادی هم در حال ساخت یک اثر عاشقانه در شبکه نمایش خانگی است چون به نظرم مردم داستان درباره عشق خوب کم دیده و شنیده اند.

رضوی با اشاره به اینکه در کنار پروژه «شهرزاد» باید کارهای دیگری هم ساخته شود، اظهار کرد: ما باید کارهای مختلفی با مضمون عاشقانه و محتواهای خوب بسازیم و نباید در یک پروژه متوقف بمانیم. من تصمیم داشتم با استفاده از کتاب «شوهر آهو خانم» کاری بسازم اما تیم دیگری می خواهد آن را بسازد که کارگردان را هم می خواست خودش انتخاب کند.

این سرمایه گذار در پایان اظهار کرد: من هر کاری را شروع کنم، می خواهم بهترین اثر شود و برای این منظور از امام حسین (ع) کمک می خواهم و اطمینان دارم «شهرزاد ۲» و پروژه دیگر هم به همین شکل خواهد شد.