خانم بازیگر: سریال‌های اپیزودیک مد شده است

مهوش صبرکن بازیگر، در خصوص بازی در سریال چرخ فلک اظهار داشت: از من خواستند که در این سریال بازی کنم و من هم پس از خواندن متن و پسندیدن آن، قبول کردم که در این سریال ایفای نقش کنم. بعد از پخش سریال نیز فهمیدم که اشتباه نکردم.

وی در رابطه با اپیزودیک بودن ساختار این سریال عنوان کرد: فکر می‌کنم سریال‌های اپیزودیک الان مد شده است. کار جدید من باز هم سریالی اپیزودیک است و در سه قسمت اول سریال «پرستاران» ایفای نقش می‌کنم.

صبر کن ادامه داد: اپیزودیک بودن یک سریال هم می‌تواند خوب باشد و هم بد. به این خاطر خوب است که قصه‌ای که شروع می شود، زود به اتمام می‌رسد. ممکن است اگر مردم از اپیزودی خوششان نیاید، اپیزود بعدی را دوست داشته باشند، اما در سریال ممتد این امکان وجود دارد که مردم به کل سریال را دوست نداشته باشند.

بازیگر سریال «پس از باران» در ادامه گفت: اما بدی اینگونه از سریال‌ها این است که اپیزود اول تا سوم خوب است و مردم سریال را تماشا می کنند، اما اپیزود پنج و شش بد است. اما در سریال ممتد اگر قسمتی هم بد باشد، باز مردم سیر داستان را پیش گرفته و با جلو رفتن روال قصه همچنان سریال را تماشا می کنند.

این بازیگر در خصوص تفاوت ایفای نقش در سریال‌های اپیزودیک گفت: من یک بازیگر هستم و برایم ساختار سریال مهم نیست. تنها نقشی را بازی می‌کنم که دوست دارم. برای انتخاب به نقش و عوامل کار نگاه می‌کنم و اپیزودیک بودن یا نبودن آن برایم از اهمیتی برخوردار نیست. 

وی درباره اپیزود مورد علاقه خود در سریال «چرخ فلک» اظهار داشت: من متاسفانه به دلیل سفری که داشتم خیلی موفق به تماشای سریال نشدم و حتی اپیزود خود را هم ندیدم، اما اپیزود «سید رضی» را خیلی دوست داشتم. به خصوص لحظه ای که پدر به مسجد رفت و دستش را بر شانه روحانی قرار داد و گفت «پسرم را از زندان بیرون نمی آورم». این قسمت برایم خیلی زیبا بود و مرا حالی به حالی کرد. چون پدر فهمیده بود که پسرش مسئله دار است و اپیزود خیلی زیبا و متفاوت تمام شد.

 

بازیگر سریال «چرخ فلک» در خصوص آخرین فعالیت خود بیان کرد: در سه قسمت اول سریال «پرستاران» ایفای نقش می‌کنم و از هفته آینده مقابل دوربین این سریال خواهم رفت.