تابستان امسال در سینمای بالیوود با اکران 5 فیلم به کار خود پایان داده و به استقبال پاییز سینمای هندوستان خواهد رفت.

"علی عجیب"، "صورتی"، "راز"، "داستان ناگفته" و "بانجو" پنج فیلم متنوع از ژانرهای وحشت، کمدی، موزیکال و ورزشی هستند که تا پایان سپتامبر امسال در سینمای بالیوود روی پرده خواهند رفت.

 

سینمای بالیوود

علی عجیب

کمدی ورزشی "علی عجیب" ساخته "سهیل خان" مرد ساده و بیکاری است که در جریان یک تصادف به بازی گلف رو می آورد. وی پس از چند وقت به یکی از برترین گلف بازهای جهان تبدیل می شود.

"نوازالدین صدیقی"، "ارباز خان" و "امی جکسون" گروه بازیگران فیلم "علی عجیب را تشکیل می دهند. این فیلم 9 سپتامبر اکران خود را آغاز نموده و تا پایان سپتامبر روی پرده هالیوود است.

 

سینمای بالیوود

راز

"راز" به نویسندگی و کارگردانی "ویکرام باهات" فیلمی با ژانر وحشت در سینمای بالیوود است که 16 سپتامبر اکران خود را در سینماهای هندوستان خواهد نمود.

این فیلم قسمت چهارم از یک سری ترسناک است که به بررسی اسرار، اسرار و ضعف انسان است.

"اِمران هاشمی"، "ریتی خارباندا" و "گارا آرورا" از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم راز به ایفای نقش می پردازند.

 

سینمای بالیوود

صورتی

"آمیتاب باچان" در فیلم "صورتی" به کارگردانی "آنیرودا چادهوری" بازی کرده که قرار است این فیلم نیز 16 سپتامبر اکران خود در بالیوود را آغاز نماید.

"صورتی" داستان وکیل دادگستری پایه یکی است که در جریان یک پرونده جنایی قرار می گیرد. وی که خود از مشکلات روحی رنج می برد، سعی دارد وکالتی عادلانه را رقم بزند.

"تابسی بانو"، آنیش میشرا" و "کرتی کولهاری" باچان را در ایفای نقش یاری می کنند.

 

سینمای بالیوود

داستان ناگفته

"داستان ناگفته" فیلمی در ژانر زندگینامه ورزشی نوشته "ناندو کامته" است که توسط "نیراج پاندِی" کارگردانی شده و قرار است 30 سپتامبر اکران خود را آغاز نماید.

این فیلم داستان بلیت جمع کن یک ورزشگاه کریکت است که با مشکلات و تلاش فراوان به یکی از بزرگترین کریکت بازان هندوستان مبدل می شود. "فواد خان"، "آنوپام خیر" و "دیشا پاتانی" بازیگران اصلی فیلم ورزشی "داستان ناگفته" هستند.

 

بانجو

اکشن موزیکال "بانجو" یکی از فیلم هایی است به پیش بینی اکثر منتقدین فروش خوبی را در پایان تابستان بالیوود از آن خود خواهد کرد.

این فیلم روایت گر داستان نوازنده ساز بانجو است که در این راه به دنبال قدرت، ثروت و موفقیت با مشکلات فراوانی روبرو می شود.

"راویر جاها" کارگردانی فیلم "بانجو را بر عهده داشته و بازیگرانی همچون "نارگیس فخری"، "ریتیش دشموخ" و "هارمش یلانده" در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

با پایان تابستان دوران رکود اکران در سینمای بالیوود پایان یافته و از هم اکنون فیلم هایی با بازی شاهرخ خان، سلمان خان، امیرخان، رانبیر کاپور و هرتیک روشن در صف اکران پاییزه بالیوود قرار گرفته اند.