هادی رضوی رئیس جشنواره فیلم مدافعان حرم در خصوص مطلب نشریه یالثارات گفت: در ابتدا هشدار می‌دهم که وارد بازیهایی نشویم که خودمان هم در جریان آن نیستیم. موضوعات اخیری که یالثارات درباره سریال «شهرزاد» نوشته در قالب مطلبی گزارشی بوده و مصداقی هم برای آن نیاورده است و زمانی که ما خودمان مصداقی برای آن می‌آوریم فضای فقر فرهنگی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه‌های بسیاری در کشور وجود دارد، افزود: باید از این فضای ایجاد شده دور شد فاصله گرفت و به آن اعتنا نکرد و قرار نیست رسانه‌های دیگر تا زمانی که مصداقی درباره مطلبی که در نشریه‌ای منتشر می‌شود واکنش نشان دهند بلکه دغدغه‌های زیادی وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

رضوی اضافه کرد: یالثارات تنها یک نشریه است و برگرفته از اخلاق امام حسین(ع) نیست و زمانی که مصداقی بیان نشده و مصداق‌هایی بر روی موضوعات مطرحه آن آورده شود اشاعه منکر است که این عمل خود از منکر بدتر است. به این معنا که یک مطلب و انتقادی عنوان شده و اما زمانی که ما به کل جریان جبهه انقلابی تعمیم می‌دهیم و مصداقی برای آن بیاوریم کار اشتباهی انجام شده و این درگیریها همان مسئله‌ای است که دشمنان نظام به دنبال آن هستند و به آن دامن می‌زنند.

رئیس جشنواره فیلم مدافعان حرم تصریح کرد: در عصر حاضر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید پیش از همیشه هوشیار بوده و بدانند که دشمن هم در این راه وارد بازی می‌شود و اگر مطلبی بدون مصداق بود به آن ورورد پیدا نکرده و از ترویج آن خودداری کنید.

وی خاطرنشان کرد: فضای هنرمندان فضای پاکی است و نباید این فضا را لکه دار کنیم. شاید انتقاداتی به جامعه هنری کشور وارد باشد اما جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید آگاه باشند و اجازه ندهد که در این راه از اسم اهل بیت هزینه شود و بی‌حرمتی به خاندان پاک اهل بیت شود.