رقابت بازیگر ایرانی در جشنواره اسپانیا

فیلم «فرشته» با نام «فرشته، دختر احمد آقا» و به کارگردانی حسن آخوندپور در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم «ماربلای اسپانیا» در بخش مسابقه حضور داشت. این فیلم در میان 11 فیلم بخش مسابقه با رقبایی چون مارک مک کویین ، ریسی هارنت و آماندا شارپ رقابت می کند. 

الهه شه‌پرست کاندیدای جایزه بهترین بازیگری از این جشنواره است و با مگان بونه از آمریکا و هاتی گوتوبت از انگلیس رقابت می کند.

در این فیلم الهه شه پرست، ندا کوهی، روشنک سه قلگی، امیر محاسبتی و امیر حسین رفیعا و... به ایفای نقش می پردازد. پیشتر در دومین جشنواره بین المللی فیلم یاس جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس را از آن خود کرد ، همچنین این فیلم برنده جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم امام رضا (ع) بوده است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: حسن آخوندپور، تهیه کننده: ابراهیم اصغری، نویسنده: حسن آخوندپور، رئوف دشتی و علی حاتمی نژاد، تصویربردار: داوود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، تدوین: سروش محمدزاده و حسن آخوندپور، مدیرتولید: سعید نجاری وابراهیم الله یاری، طراح صحنه: داوود رحمانی، طراح لباس: محبوبه سلطانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی نوری.