جزئیات برنامه جدید «علی‌ضیاء»

«فضل‌اله شریعت پناه» درباره برنامه صبح‌گاهی «علی ضیاء» و جزئیات آن گفت: این برنامه قرار بود از ابتدای همین هفته روی آنتن برود که متاسفانه مشکلات مالی اجازه این کار را به ما نداد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه آماده است و فقط دکور کار مانده و اینکه از کی برنامه روی آنتن برود. متاسفانه این روزها سازمان صداوسیما با مشکلات مالی مواجه است و همین موضوع باعث شده که پخش برنامه به تعویق بیفتد و احتمالا از شنبه هفته آینده برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

شریعت پناه تصریح کرد: دکور این برنامه و شکل و شمایل آن کاملا متفاوت با برنامه‌های دیگر است و تا به حال دیده نشده است. این برنامه که «فرمول یک» نام دارد، از بخش‌های مختلفی نظیر کارشناس و مهمان برخوردار است و ریتم تندی دارد که متناسب با ساعات اولیه صبح به مخاطبان خود امید، زندگی، حرکت و دل گرمی می‌دهد. به همین دلیل هم نام «فرمول یک» برای آن انتخاب شد. 

وی درباره ساعت پخش برنامه نیز توضیح داد: «فرمول یک» هر روز از ساعت ۶:۳۰ بامداد آغاز و تا ۸:۱۰ ادامه خواهد داشت. هر بخش هم به یکسری از مخاطبان اختصاص خواهد داشت. به عنوان مثال ساعت ۶ متعلق به آن دسته از مخاطبانی است که دانشجویان یا دانش‌آموزان هستند و یا ساعت هفت و یا هفت و نیم متعلق به مادران و یا بازنشسته‌هاست.

 مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما همچنین درباره شباهت میان برنامه فرمول یک با ویتامین سه نیز گفت: شاید این دو برنامه شباهت‌هایی به هم داشته باشند چون هنوز روی آنتن نرفته است ولی شبکه یک ملی است ولی مجری جوان مخاطب جون را جذب می‌کند. مجری و مهمان ایستاده‌اند و المان‌ها فضای صبحگاهی دارند و جذاب هستند.

وی تصریح کرد: ایرانگردی، موسیقی محلی، بومی و پاپ وسنتی، ورزش صبحگاهی و همگانی، کتابخوانی و بخش صبحانه بخش‌های دیگر برنامه هستند و مسابقه‌ای هم داریم و در کنارش مهمانان مردمی خواهیم داشت و به موضوعات روز و آنچه که در شبکه‌های خبری مورد بحث است، می‌پردازیم. این برنامه به تهیه کنندگی افشین حسین‌خانی تولید می‌شود و تا نوروز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در این بنرامه تعامل ویژه‌ای با مخاطبان خواهیم داشت و هر هفته یک موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.امیدوارم این برنامه نظیر برنامه‌های دیگر آقای ضیاء بتواند مخاطب را با خود همراه کرده و موفق باشد.