خانم بازیگر: میترا حجار پارتنر خیلی خوبی بود

مینا جعفر زاده بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص تاثیر به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی بر پرده سینما، عنوان کرد: این کار در کم کردن مشکلات اجتماعی خیلی تاثیرگذار است و حتی خود حکومت و دولت هم نمی‌توانند تا این حد کمک کننده ظاهر شوند.

وی در خصوص سختی بازی در فیلم‌هایی با معضلات اجتماعی اظهار داشت: وقتی در این فیلم‌ها بازی می‌کنی صدمه اعصابی و روحی‌اش را خودت می‌خوری و بازی در این فیلم‌ها از این نظر دشوار است.

جعفرزاده در خصوص دلیل ایفای نقش  در فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» گفت: به خاطر موضوع فیلم که اسید پاشی است بازی کردن در فیلم را پذیرفتم.

این بازیگر در خصوص نحوه کار در این فیلم بیان کرد: کار کردن با میترا حجار برایم خیلی لذت داشت و به شدت پارتنر خوبی بود و بازی‌اش را دوست داشتم و من هم خیلی راحت این کار را انجام دادم.

 

گفتنی است؛ فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» به کارگردانی محسن توکلی، مضمونی اجتماعی دارد که بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است و روایت پایداری زنی است که برای گرفتن حقش می‌جنگد.  

 

عوامل فیلم عبارتند از:  

 

کارگردان: محسن توکلی، تهیه کننده: ناصر شعبانی، نویسنده: بابک کایدان، مدیر فیلمبرداری: حسن سلطانی، صدابردار: حمید اسلامی ، طراح چهره پردازی: محسن ضیایی، طراح صحنه و لباس: علی فداکار  

 

بازیگران: میترا حجار، افسانه پاکرو، مینا جعفر زاده، لعیا زنگنه، روشنک عجمیان و کامران تفتی.