مجید حسینی، مدیرعامل مجموعه باغ کتاب  اظهار داشت: مزایده کتابفروشی‌های مجموعه باغ کتاب در هفته آینده برگزار می‌شود. این مزایده در دو بخش برای کتابفروشی‌های کودک و نوجوان و بزرگسال خواهد بود و افرادی که تجربه فعالیت در کتابفروشی‌های ویژه کودکان و نوجوانان را دارند، می‌توانند در مزایده کتابفروشی کودک و نوجوان این مجموعه فرهنگی شرکت کنند.

وی افزود: همه افرادی که خواستار شرکت در مزایده مجموعه باغ کتاب هستند، می‌توانند در مزایده کتابفروشی ویژه بزرگسال این مجموعه شرکت کنند.

مدیرعامل مجموعه باغ کتاب گفت: کتابفروشی‌های مجموعه باغ کتاب تا آذر ماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.

حسینی ادامه داد: تالارهای علم این مجموعه فرهنگی نیز با همکاری کشور کره جنوبی در بهمن ماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسند. این قسمت از باغ کتاب در 200 متر مربع و 4بخش داستان‌های علمی مربوط به بدن، داستان‌های علمی مربوط به زمین، داستان‌های علمی مربوط به انرژی و داستان‌های علمی مربوط به شهر خدماتی را به قشر سنی کودک و نوجوان ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: سینمای سه بعدی علمی و تئاتر مربوط به داستان‌های علمی نیز بخش‌های جانبی تالارهای علم مجموعه باغ کتاب هستند.

مدیرعامل مجموعه باغ کتاب خاطرنشان کرد: مجموعه باغ کتاب با پیگیری بسیار سنگین معاونت‌های مختلف سازمان شهرداری تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.