اکبر عبدی به سینماها می‌آید

داریوش بابائیان تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد»  گفت: این فیلم برنامه آینده گروه ماندانا خواهد بود و احتمالا اواخر ماه صفر اکران خواهد شد.

وی درباره استقبال مخاطبان از این اثر عنوان کرد: این فیلم موضوع طنز اجتماعی دارد و فکر می‌کنم در گیشه موفق شود. از طرفی حضور اکبر عبدی مزید بر علت می‌شود تا به موفقیت بیشتر فکر کنیم.

بابائیان که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «آنها» نیز است، درباره پخش این فیلم چنین گفت: مخاطبان در جشنواره یاس می‌توانند شاهد اکران فیلم «آنها» باشند.

شایان ذکر است؛ این اولین حضور اکبر عبدی بر پرده سینماها پس از گذراندن دوره بیماری است که پس از ماه صفر با فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» خواهد آمد.

گفتنی است؛ این اثر که به نویسندگی و کارگردانی سید محمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان با محوریت دفاع مقدس است، زندگی خانواده اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلات پیش رویشان درگیر جنگ می شوند همین مسئله برای آن‌ها حواشی مختلفی در پی دارد.

در این فیلم که به سه دوره زمانی گذشته، حال و آینده پرداخته بازیگرانی چون اکبرعبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه صناعی، کاظم افرندنیا، کیمیا بابائیان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی و احسان فدایی حضور دارند.