در این مراسم آنا نعمتی، علی رضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری، منوچهر علیپور و دیگر بازیگران این فیلم در سینما فرهنگ حاضر شده و در مراسم فوتوکال شرکت کردند.

با اینکه این مراسم به صورت خصوصی برگزار می شد اما با حضور گسترده علاقمندان سینما روبرو شد و بازیگران و دیگر سینماگران به گفت و گو و گرفتن عکس های سلفی با مردم پرداختند.

لوریس چکناواریان، جلیل فرجاد، سعید داخ، شقایق فراهانی، خاطره اسدی، شهرام حقیقت دوست، فرزاد موتمن، سام نوری و نفیسه روشن از دیگر هنرمندانی بودند که در این مراسم حاضر شدند.

مراسم با پذیرایی از مدعوین همراه بود و ساعت هشت شب اکران خصوصی "جاودانگی" به طور رسمی آغاز شد.

پس از پایان فیلم بازیگران و سایر عوامل روی صحنه آمده و در خصوص تجربه حضور در چنین فضای صمیمانه به صحبت و گفت و گو پرداختند.

جواد نوروز بیگی تهیه کننده این اثر گفت: بسیار خوشحالم در کنار گروهی خوب بودم و امیدوارم ازمن راضی باشند و شما هم از دیدن فیلم لذت ببرید.

مهدی فرد قادری کارگردان فیلم اظهار داشت: تشکر می کنم تشریف آوردید و از عوامل فیلم و همچنین جواد نوروزبیگی قدردانی می کنم.

وی افرود: من سال ها پیش یک فیلم 11 دقیقه ای ساختم و پس از آن ترغیب به ساخت فیلم بلند با همان سوژه شدم و از فرزاد موتمن نیز به خاطر راهنمایی هایش قدردانی می کنم.

آنا نعمتی یکی از بازیگران این فیلم گفت: باید از نوروز بیگی که تهیه فیلم های سخت این چنینی را برعهده می گیرد، تشکر کرد و باید کار فردقادری را نیز ستود که چنین فیلمی ساخت.

 گفتنی است این فیلم به قصه زندگی شش خانواده در یک قطار و در شبی بارانی می‌پردازد، که این قصه‌ها با جا به جایی زمان روایت می‌شود.

فیلم جاودانگی به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به زودی در گروه سینمای هنر و تجربه به اکران عمومی خواهد رسید.