تجربه بامزه مارال فرجاد از بازی در فیلمی سینمایی

مارال فرجاد بازیگر  سینما و تلویزیون در خصوص علت بازی اش در فیلم سینمایی "جاودانگی"، اظهار داشت: اولین دلیلم سینمایی بودن فیلم بود و علت دومم همکاری با جواد نوروز بیگی بود و زمانی که اپیزود مربوط به خود را مطالعه کردم، نقش من را ترغیب کرد و اختلاف سنی موجود در نقش جذبم کرد و در آخر، کارگردانی جوان،  پر شور و پر انگیزه پشت این کار ایستاده بود.

وی در خصوص تفاوت نوع بازی در فیلم سکانس-پلان با دیگر فیلم ها اظهار داشت: چون من تجربه تئاتر را داشتم بازی در این فیلم برایم مشکل نبود، اما تجربه بامزه ای برایم بود.
فرجاد ادامه داد: در تئاتر تداوم حسی وجود دارد که در این کار هم همان تداوم وجود داشت و با تمرین، درایت کارگردان و مدیریت، می شد بر کار مسلط شد.
وی در رابطه با میزان استقبال فیلم در جشنواره رم گفت: کار با استقبال زیادی مواجه شد، به قدری که کار ما این جا مورد پسند جشنواره ها قرار نگرفت، در جشنواره های خارجی با استقبال زیادی رو به رو شد و در رم ده دقیقه برای فیلم ما دست زدند.
فرجاد ادامه داد: به زودی فیلم به سومین جشنواره بین المللی خود در ویتنام می رود.
این بازیگر در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: مشغول به اجرای تئاتری به نام تابستان یخی هستم که در فرهنگسرای نیاوران اجرا می رود.