ویژه برنامه‌های رادیو ایران در ۱۳ آبان

«کارت ویژه»، «جعبه سیاه» و «یک روز، سه روایت» ویژه برنامه‌هایی هستند که شبکه رادیویی ایران برای پخش در ۱۳ آبان در نظر گرفته است. 

بنا بر این گزارش، «سه روز ، سه روایت» کاری از گروه جامعه این شبکه رادیویی بیانگر 3 روایت مهم در یک روز و در سه بازه زمانی است.

آرمان ستوده تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: با حضور دکتر محمود دامغانی پژوهشگر انقلاب اسلامی ، آقای توکلی بینا عضو هیات موتلفه اسلامی و حسین شیخ الاسلام از دانشجویان پیرو خط امام ومشاور وزیر امور خارجه اتفاقات سال 42 در 13 آبان همان سال ، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این ویژه برنامه روایت می شود.
گزارش از شهرستان ها و پوشش دادن مراسم تهران توسط گزارشگران علی رشیدی ، عباس سنجری و مهدیه پهلوانی از دیگر بخش های این برنامه است.
«سه روز ، سه روایت» با تهیه‌کنندگی آرمان ستوده و گویندگی حسین خداداد بیگی از ساعت 9 تا 11 صبح پخش می‌شود.
گروه مجله‌های رادیویی با تهیه ویژه برنامه «کارت ویژه» به بررسی ماجرای کاپیتولاسیون و واکنش امام خمینی(ه) می‌پردازد.
وابستگی محمدرضا به آمریکا بعد از تصویب کاپیتولاسیون از دیگر موضوعاتی است که دکتر محمدجواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی و عبد خدایی آن را بررسی می‌کنند.
«کارت ویژه» از ساعت 15:25 با تهیه‌کنندگی احمد یوسفی و گویندگی مریم عابدین پخش می‌شود.
همچنین همین گروه با همین عوامل برنامه‌ساز در ساعت 13 با برنامه «جعبه سیاه» که مستندی تاریخی – روایی است به بررسی ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حوادث بعد از آن تا آزادی گروگان‌ها، می‌پردازد.