تهیه‌کنندگان مراسم اسکار معرفی شدند

مایکل دلوکا و جنیفر تاد از سوی آکادمی، رسما به عنوان تهیه کنندگان مراسم هشتاد و نهم اسکار معرفی شدند. این دو که سابقه تهیه کنندگی اسکار را تا کنون نداشته اند سال گذشته مسئول برگزاری جوایز PGA بودند و به نظر می رسد چیزهایی از آن یاد گرفته باشند. مایکل دلوکا در کارنامه خودش با تهیه فیلم های «شبکه اجتماعی» دیوید فینچر، «مانی بال» بنت میلر و «کاپیتان فیلیپس» پل گرین گراس، سه بار سابقه نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلم را دارد. او همین طور به خاطر تهیه فیلم های کامیک بوکی «روح سوار» هم شناخته می شود. اخیرا هم به خاطر تهیه کنندگی یک فیلم در سال 2015، نامزد تمشک طلایی بدترین فیلم سال شده است.

در طرف مقابل اما جنیفر تاد به عنوان یک تهیه کننده مستقل سابقه تهیه فیلم «ممنتو» کریستوفر نولان را در کارنامه اش دارد. هر چند به نظر می رسد چند وقتی هست که با کار بر روی فیلم هایی مثل «آلیس در سرزمین عجایب»، استقلال را کنار گذاشته و همکاری با استودیوهای بزرگ را آغاز کرده. تاد امسال با فیلم های «جیسون بورن» با بازی مت دیمون، «آلیس آن سوی آینده» با بازی جانی دپ و انه هاته وی و «در شب زندگی کن» بن افلک به سینماها آمد و پیش بینی می شود ساخته بن افلک از این بین در فصل جوایز هم بتواند تا حدی خودش را مطرح کند.

این دو اخیرا به هالیوود ریپورتر گفته اند که تهیه مراسم اسکار رویایی است که برایشان به حقیقت پیوسته و اولین کارشان در ساخت این مراسم را با معرفی مجری آن در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند داد. هر چند باید اعتراف کرد که آنها با در نظر گرفتن زمان 4 ماهه شان تا اسکار واقعا چالش سختی را پذیرفته اند.
هشتاد و نهمین دوره مراسم آکادمی، موسوم به اسکار روز 26 فوریه 2017 برگزار می شود و به صورت مستقیم از شبکه abc روی آنتن خواهد رفت.