تمدید مهلت ارسال آثار به دو جشنواره عمار

با پایان یافتن مهلت ثبت نام و ارسال آثار به هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 آبان ماه تمدید شده است.

 متقاضیان شرکت در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار می‌توانند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «لوح نگار»، «نقد و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» با مراجعه به تارنمای AmmarFest.ir ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، متقاضیان، در بخش‌های «فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد و پژوهش‎های سینمایی» حداکثر تا 30 آبان ماه و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح‌نگار» حداکثر تا ۱۰ آذر ماه سال جاری فرصت دارند، آثار خود را در پایگاه اینترنتی جشنواره ثبت‌ کنند.

از نکات قابل توجه فراخوان هفتمین دوره جشنواره عمار، اضافه شدن بخش «اقلام تبلیغی» و «تولیدات رادیویی» در قالب‌های «نمایش‌های رادیویی»، «روایت‌های داستانی صوتی» و «کلیپ‌های صوتی» به بخش‌های مسابقه این جشنواره است.

همچنین در بخش مسابقه فیلم هم قالب «طنزِ ایستاده»(استندآپ کمدی) به زیرمجموعه قالب‌های برنامه تلویزیونی افزوده شده است.

همانند ادوار گذشته دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوان خود از علاقه مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام جهت اکران فیلم‌ها اقدام کنند.

هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ۸ تا ۱۷ دی ماه ۹۵ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و از آبان ماه سال جاری تا ۳۰ آبان سال بعد اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

خبر دیگر اینکه مهلت ارسال آثار به دو بخش بخش بازی‌های غیردیجیتال(فیزیکی- حرکتی) و بازی‌های تعاملی(فضای مجازی و دنیای واقعی) نخستین جشنواره مردمی بازی عمار نیز تمدید شد.

دبیرخانه این جشنواره اعلام کرده است که مهلت ارسال آثار به این دو بخش تا 25 آبان تمدید شده است.

در فراخوان این جشنواره نیز آمده است اهمیت بازی‌های فیزکی- حرکتی و بازی‌های تعاملی و ظرفیت موجود کشور در این زمینه باعث شد تا در کنار بازی‌های دیجیتال(رایانه‌ای)، دو بخش دیگر نیز به فراخوان اولین دوره جشنواره مردمی بازی عمار اضافه شود.

با توجه به این فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت جشنواره به نشانی AmmarFest.ir آثار خود را در بخش بازی‌های غیردیجیتال (فیزیکی- حرکتی) و بازی‌های تعاملی (فضای مجازی و دنیای واقعی) تا 2۵ آبان ماه سال جاری ثبت و حداکثر 5 روز پس از ثبت‌نام به دبیرخانه تحویل دهند.

نخستین جشنواره مردمی بازی عمار، روز ۱۶ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.