"مردی بدون سایه" به جشنواره فجر امسال نمی رسد

علیرضا رئیسیان کارگردان سینما با اعلام عدم حضورش با فیلم "مردی بدون سایه" در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهم داشت. به تازگی پروانه ساخت فیلم "مردی در سایه" را از شورا دریافت نمودم ولی هنوز به مرحله پیش تولید نرسیده ایم.

کارگردان فیلم "دوران عاشقی" با اشاره به تعویض وزیر ارشاد تصریح کرد: وزارتخانه باید سعی کند از فرهنگ دولتی دور شده و به دولتی برسد که دغدغه اصلی فرهنگ و هنر را داشته باشد و اگر نه با عوض شدن یک یا چند مدیر نمی توان گام مثبتی در این راه برداشت.

وی خواسته های خود را از وزیر ارشاد اینگونه بیان کرد: در این مدت زمان، حداقل کاری که آقای صالحی در کسوت وزیر ارشاد می تواند انجام دهد، دیدار با نخبگان هنری و فرهنگی و تحلیل مشکلات و وضعیت موجود در سینما است. این اتفاق باعث می شود تا برای تصمیم سازی های آینده آمادگی کافی را داشته باشند. این مهم ترین کاری است که می تواند در این زمان کوتاه انجام دهد.

رئیسیان درباره موضوع و ساختار فیلم "مردی بدون سایه" خاطرنشان کرد: این فیلم هم ادامه دهنده فیلم های قبلی من بوده و به مسائل و بحران های عاطفی انسان معاصر می پردازد.