حمیدرضا پگاه با "رقص پا" به جشنواره فیلم فجر امسال می‌آید

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیوناز حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و گفت: در ماه های اخیر بازی در فیلم سینمایی "رقص پا" به کارگردانی مزدک میر عابدینی را پشت سر گذاشته ام.

وی ادامه داد: فیلمبرداری "رقص پا" به طور کامل به پایان رسیده و تدوین این فیلم نیز تمام شده است و اگر اتفاق خاصی نیافتد، با این اثر در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

بازیگر فیلم "قلاده های طلا" از حضور در سریال عاشقانه خبر داد و افزود: علاوه بر فیلم "رقص پا" از دیگر فعالیت های کنونی خود می توانم به بازی در سریال "عاشقانه" اشاره کنم. 

پگاه از ادامه حضورش در این سریال خاطرنشان کرد: تا به حال فیلمبرداری بخش هایی از سریال انجام شده و من هم پشت دوربین رفته ام. فیلمبرداری بخش های حضور من تمام نشده و همچنان برای بازی در این اثر حضور دارم. 

گفتنی است سریال پرستاره «عاشقانه» برای شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه ۲۲ شهریور مصادف با روز عید قربان کلید می خورد.

«عاشقانه» با بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، مهناز افشار، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، با حضور حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، با معرفی سارا رسول زاده جزو آثار پر بازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود و به نظر می رسد پرهزینه ترین سریال این رسانه باشد.

این مجموعه ١٥ قسمتی در تهران، شمال کشور و دوبی مقابل دوربین خواهد رفت. در خلاصه داستان «عاشقانه» که مضمونی اجتماعی دارد آمده است: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می‌ریزد ...