بازگشت آهنج به تلویزیون

محمدرضا آهنج کارگردان سینما در خصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر فیلم "کمی زیاد، کمی خاص" را در نوبت اکران دارم و بیشتر تمرکز خود را برای فعالیت در عرصه تلویزیون گذاشته ام.

وی ادامه داد: علاوه بر این در حال حاضر بازنویسی نهایی فیلمنامه سریال "هست و نیست" را در برنامه دارم و هم زمان با آن انتخاب عوامل نیز صورت می گیرد که تا زمان نهایی شدن قرارداد ها از گفتن اسامی آنان معذورم.

کارگردان "نخل زیتون" در خصوص شبکه پخش کننده سریال "هست و نیست" افزود: صحبت هایی شده اما این بخش از حوزه مسئولیت های من خارج است و به معاونت سیما مربوط است.

وی درباره فیلم در انتظار اکران خود تصریح کرد: فیلمبرداری فیلم "کمی زیاد، کمی خاص" را در سال 93 آغاز نموده و سال 94 به پایان بردیم و از همان زمان نیز آماده شده و مسئولیت اکران به تهیه کننده سپرده شده است.

کارگردان سریال "هست و نیست"، این مجموعه را اینگونه توصیف کرد: این سریال در قالب سی قسمت و در ژانر اجتماعی روی آنتن خواهد رفت. فیلمنامه اثر به صورت گروهی و به سرپرستی "علی حدادی" نوشته شده و هم اکنون بازنویسی می شود.

محمدرضا آهنج این سریال را متفاوت از سایر آثار خود دانست و خاطرنشان کرد: :هست و نیست" با تمامی آثار قبلی من متفاوت است. کاری است کاملاً اخلاق گرایانه که در ژانری اجتماعی روی داده و به دغدغه های حال حاضر می پردازد.