بازیگر تئاتر و تلویزیون زیر تیغ جراحی

حسین محب اهری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون که مدتی است بیماری سرطان دوباره در بدنش شروع به فعالیت کرده در مورد بیماریش گفت: قرار است که از سه شنبه در بیمارستان بستری شوم و عمل پیوند مغز استخوان انجام دهم. این پیوند طوری است که احتمال دارد انسان مجبور شود بار سفر را ببندد و راهی دیار باقی شود.

وی ادامه داد: روحیه من بسیار عالی است و امید فراوانی دارم به دلیل اینکه دوستان بسیار خوبی دارم و من را یاری می‌کنند.

محب اهری همچنین در مورد واکنش مردم به بیماریش افزود: افتخار می‌کنم در میان مردمی زندگی می‌کنم که محبت و مهربانی در وجود آنها فراوان است. هرگاه کسی من را در خیابان می‌بیند، بسیار نسبت به من محبت دارد و همواره مردم با من احساس همدردی کرده‌اند و این موضوع برای من یک دنیا می‌ارزد. مهربانی مردم من را شگفت زده می‌کند و از این بابت خدا را بسیار شکرگزارم.
 
بازیگر سریال «معمای شاه» همچنین در مورد حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران بیماری از وی خاطرنشان کرد: از مسئولان کمال تشکر و قدردانی را دارم. به هرحال نمی‌شود از آنها انتظار زیادی داشت آنها نیز مشکلات خاص خود را دارند.

وی بیان کرد: در مورد بیمه تکمیلی هم مشکلات من در این زمینه مرتفع شده است اما این امکانات برای بیماری من کافی نیست. به طور مثال برای تهیه دارو سقفی تعیین شده که آن پول کفاف یک قلم آمپول من را هم نمی‌شود. از کسی گله‌ای ندارم، فقط دوست دارم روابط میان دوستان محبت آمیز باشد.