پخش سری جدید "حاضر غایب از نظر" از مسجد مقدس جمکران
 حجت الاسلام والمسلمین عبدالله رضایی تهیه کننده برنامه "حاضر غایب از نظر" از سری جدید این برنامه خبر داد و گفت : این برنامه به صورت زنده و تولیدی سه شنبه ها ساعت 19 الی 20 از صحن اصلی مسجد مقدس جمکران پخش می شود. 
 
وی ادامه داد : در این برنامه به بیان مفاهیم مهدوی با رویکرد اجتماعی و کاربردی در زندگی جامعه منتظر و وظایف ایشان در زمینه سازی ظهور می پردازیم و در چند قسمت آغازین سری جدید با توجه به مناسبت های ماه صفر، موضوع پیوند عاشورا و مهدویت را مد نظر قرار داده ایم.
 
رضایی به مستندهایی که در قسمت های مختلف این برنامه برای اولین بار پخش می شود اشاره کرد و گفت : مستندهای "در مسیر وصل"، "غبار"، "فراتر از مرز" و ... ، به عنوان آیتم های میانی این برنامه ارائه می شود.
 
تهیه کننده "حاضر غایب از نظر" پاسخ به شبهات مهدویت از جمله انحرافاتی که مدعیان و فرقه های نوظهور درمورد مهدویت داشته اند را از موضوع اصلی این برنامه دانست و یادآور شد : به زودی این مسئله با حضور کارشناسان مربوطه بررسی و برای عموم جامعه روشنگری خواهد شد .
 
وی تعامل با مرکز تخصصی مهدویت در حوزه علمیه و ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی را از شاخصه ها و نشانه علمی بودن این برنامه دانست و یادآور شد : امروز جامعه تشنه پیام های اصیل روشنگرانه و صریح درمورد نیازهای معرفتی خود به خصوص در حوزه مباحث مهدویت می باشد و "حاضر غایب از نظر"، چنان که از نامش پیداست، بیانگر لزوم درک حضور امام زمان برای زمینه سازی ظهور است.
 
حجت الاسلام رضایی سامانه پیامکی 300004499 و سامانه پیامگیر 27868000 را از راههای ارتباط مخاطبان با این برنامه اعلام کرد و خاطرنشان کرد : مخاطبان می توانند با مطرح کردن سوالات مهدوی خود از طریق این دو سامانه ، پاسخ خود را از کارشناسان برنامه بگیرند.
 
لازم به ذکر است ، "حاضر غایب از نظر" کاری از گروه محافل و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که سه شنبه ها از ساعت 19 به روی آنتن این شبکه می رود .