توضیحات یک بازیگر درباره آخرین وضعیت شهرزاد 2
پرویز فلاحی پور درخصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهم داشت. انگار تصویر من برای کارگردانان سینما مطلوب نیست. این البته شوخی بود اما اگر کار خوبی پیشنهاد شود قطعاً می پذیرم.
 
وی ادامه داد: سال گذشته پیشنهاد بسیار خوبی داشتم اما به علت همزمانی با "شهرزاد" نتوانستم در آن پروژه حضور داشته باشم. امسال هم در "شهرزاد 2" حضور دارم. اگر بعد از شهرزاد کار خوبی پیشنهاد شود با کمال میل بازی می کنم.
 
بازیگر سریال "شب دهم" از حضور خود در تلویزیون خبر داد و اضافه کرد: به زودی در سریال "آفتاب خیزان" ساخته "حمید لبافی" و به تهیه کنندگی احمد زالی از شبکه اول سیما میهمان خانه مردم خواهم شد. این اثر یک سریال اپیزودیک بوده که هر اپیزود شامل 5 قسمت است و من در اپیزود اول این اثر در استان گیلان و کنار خانم آزیتا حاجیان و رحیم نوروزی به ایفای نقش پرداخته ام. اپیزود دوم این سریال با گروهی کاملاً متفاوت و به احتمال فراوان به کارگردانی "بیژن میرباقری" روی آنتن خواهد رفت.
 
وی درباره تجربه حضور در سینمای خانگی افزود: این بخش از سریال سازی خصوصیات خاص خود را دارد اما از لحاظ مالی فرق چندانی با حضور در تلویزیون ندارد. البته برای بازیگرانی که از سینما به این سریال ها می آیند رقم ها متفاوت است. این هم به آن دلیل است که دستمزدهای سینمایی این دوستان بالاست و در مجموعه های خانگی هم تقریباً همان دستمزدها را می گیرند ولی برای سایر بازیگران تفاوت چندانی ندارد.
 
فلاحی پور در همین راستا ادامه داد: اما به لحاظ کاری و اطمینان خاطر سریال های مجموعه خانگی نسبت به تلویزیون از سطح بالاتری برخوردارند زیرا در این مجموعه ها شتاب زدگی موجود در سریال های تلویزیونی و رساندن روی آنتن وجود ندارد و بازیگر با آرامش بیشتری به کارش ادامه می دهد. البته همه می دانیم که نمی شود با سرعت بالا اثری با کیفیت بالا تولید کرد. در شبکه خانگی فشار و شتاب زدگی های موجود به هیچ وجه وجود ندارد و همین عاملی برای تولید اثر با کیفیت بالا خواهد بود و نمونه اش را به خوبی در شهرزاد دیده ایم.
 
بازیگر سریال شهرزاد، این سریال را تبلیغ خودش دانست و تصریح کرد: این سریال وقت چندانی برای تبلیفات نداشت و کیفیت خودش اولین عامل تبلیغاتش بود. به نوعی می توان گفت کیفیت شهرزاد، سریال شهرزاد را تبلیغ کرد.
 
وی "شهرزاد 2" را بهتر از شهرزاد یک توصیف کرد و اذعان داشت: من فکر می کنم شهرزاد 2 نسبت به سری اول از هر نظر برتری دارد. فصل یک از سریال نقاط قوت فراوانی داشت اما فصل دوم از لحاظ فنی بسیار بهتر ساخته شده است. فیلمنامه بسیار تقویت شده و شخصیت پردازی ها با دقت و ظرافت بسیار زیادی شکل گرفته اند. 
 
فلاحی پور درخصوص خلاء حضور "علی نصیریان" در این سریال خاطرنشان کرد: علی نصیریان بازیگر بسیار بزرگی است و من هم افتخار داشتم در کنار این پیشکسوت و استاد بازیگری به ایفای نقش بپردازم اما تصور نمی کنم با عدم حضور نصریان در این سریال خلاء بزرگی پیش آید چون حسن فتحی اینقدر هوشمند است که جای خالی بزرگ آقا حس نشود و علاوه بر این در فصل دوم بازیگران بزرگی به کار اضافه شده اند که به نظرم سطح کیفی اثر را بسیار بالا خواهند برد.