آخرین مهلت ارسال آثار  جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای

یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 100 با موضوع سینمای اخلاق و خانواده در دو بخش مسابقه ای و مسیر تجربه و در قالب های مستند، داستانی و پویانمایی، اسفندماه 95 در تهران برگزار می شود. همچنین بخش مسابقه سینمای جهان در قالب های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفاً برای حضور شرکت کننده های غیر ایرانی خواهد بود.
فراخوان این جشنواره در موضوعات ذیل برگزار می شود:
           اخلاق و سبک زندگی  
o    ترویج مفاهیم اخلاقی همچون قانون مداری، گذشت، سعه صدر، ایثار و ...
o    ترویج الگوی انسان انقلاب اسلامی
o    خانواده الگوی ایرانی اسلامی
o    فرهنگ اصیل ایرانی
o    نگاه دوباره به زندگی و زدودن غبار روزمرگی
•    اخلاق و فرهنگ کار  
o    کارآفرینی و کسب و کارهای نوین
o    تجاری سازی ایده های نو و تولید ثروت از علم
o    فرهنگ صحیح انجام کار
o    حمایت از صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی
•    اخلاق و اقتصاد مقاومتی  
o    حمایت از تولید کالا و خدمات دانش بنیان ایرانی
o    فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی
o    پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی
o    تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی
o    واردات بی رویه و غیر قانونی (قاچاق کالا)
 
لازم به تذکر است فیلم‌سازانی که فیلم های 100 ثانیه ای اول و دوم خود را تولید کرده‌اند تنها در یکی از بخش های اصلی یا مسیر تجربه می توانند شرکت کنند.
دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم 100 مهلت ارسال آثار را پایان دی ماه و برگزاری جشنواره را در تاریخ 4 تا 6 اسفندماه سال جاری اعلام کرده است.
 
در این فراخوان ذکر شده فیلم 100 یک فیلم کامل است با تمام مشخصات یک فیلم و با تکیه به دو عنصر ایجاز و خلاقیت تولید می شود، نه یک تیزر تبلیغاتی است، نه نماهنگ و نه بخشی از یک فیلم بلند؛ دراین زمینه فیلم ساز باید داستانی را بیان کند که آغاز، میانه و پایان داشته باشد و بتواند روی مخاطب تأثیر بگذارد.
 
هنرمندان برای اطلاع از مقررات‌عمومی و تخصصی، ثبت نام و ارسال اثر می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.100fest.com مراجعه کنند.
 
برای شرکت در این جشنواره لازم است تا پس از ثبت نام در سایت جشنواره و دریافت کد رهگیری اثر خود را به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه منفی یک، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کنند و یا از طریق تلفن: 5-84172204 - 021 با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.