آخرین وضعیت اکران فیلم مالاریا

مسعود ردائی در خصوص وضعیت نمایش فیلم در سینماهای حوزه هنری گفت: مدت‌هاست که نسخه‌ای از فیلم «مالاریا» جهت بازبینی به حوزه هنری فرستاده شده اما متاسفانه تاکنون هیچ پاسخ روشنی در مورد اکران فیلم در سینماهای تحت نظارت حوزه به موسسه «فیلمیران» (پخش‌کننده فیلم) داده نشده است و به نظر می‌رسد قصد تحریم فیلم «مالاریا» را دارند.

او در ادامه ابراز عقیده کرد: عدم اکران فیلم «مالاریا» که مضمون اجتماعی و نتیجه‌گیری اخلاقی دارد در سالنهای حوزه هنری مغایر با اهداف اولیه سازمان تبلیغات اسلامی و تاسیس حوزه هنری است و از طرف دیگر محروم نمودن یک سوم از مخاطبان و تماشاگران سینما در مورد فیلم‌های تحریمی نوعی خودخواهی است.

"این تهیه کننده در پایان گفت: امیدواریم تا روزهای آینده، مشکلات مربوط به اکران فیلم سینمایی «مالاریا» در سینماهای حوزه هنری حل شود."

فیلم سینمایی «مالاریا» قرار است بعد از «لاک قرمز» در گروه آفریقا اکران شود.
‏‎این فیلم تاکنون در فستیوال‌های ونیز، بوسان، ورشو، شیکاگو، ترتیو میله نینو، استکهلم، تایپه، گوا و فوروم به نمایش درآمده و توانسته از جشنواره ورشو جایزه بزرگ بهترین فیلم را نصیب خود کند.

داستان فیلم «مالاریا» که در آن ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب بازی می‌کنند، درباره دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.