آخرین خبر از کنسرت زمستانی رضا یزدانی
رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک در پانزدهمین شب از زمستان با مخاطبان موسیقی خود دیدار می کند.
 
یزدانی در واکنش به صحبت های برخی هوادارانش مبنی بر اینکه زمان برگزاری کنسرت به گونه ای است که بسیاری از افراد به دلیل فصل امتحانات امکان حضور در این برنامه را ندارند به این موضوع اشاره کرده که در شهر تهران تنها یک سالن برای برگزاری کنسرت پاپ وجود دارد.
 
یزدانی همچنین گفته است: با توجه به اینکه سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را در پیش داریم و در اسفندماه نیز به دلیل ایام فاطمیه امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد، تنها تاریخی که می توانستیم برای این برنامه در نظر بگیریم، 15 دی ماه بود.
 
این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ راک همچنین به این نکته هم اشاره کرده که علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند برنامه درسی شان را به گونه ای تنظیم کنند که برای امتحان فردای روز کنسرت آمادگی کافی را داشته باشند.
 
قرار است در کنسرت زمستانی این خواننده محبوب اتفاقی غافلگیرکننده هم رخ بدهد و آن این است جایزه ای که براساس مسابقه ای که توسط یکی از کمپانی های بزرگ برگزار شده بود و یزدانی جزئیات آن را اطلاع رسانی کرده بود، به فرد برگزیده اهدا شود.
 
رضا یزدانی در کنسرت دی ماه خود منتخبی از آلبوم "دوئل در آینه" و تعدادی از پرطرفدارترین قطعه های موسیقی خود از جمله تونل کندوان، برزخ، این روزا، ترانه آوانگارد، بلاتکلیف و خلیج فارس را روی صحنه می برد.
 
در ارکستر این خواننده پاپ راک نوازنده های حرفه ای همچون میلاد عدل، آرش زمانیان، محمد خرمی نژاد و مازیار احمدپور ساز می زنند.
 
رضا یزدانی 15 دی در دو نوبت و در ساعت های 18:30 و 22:00 با علاقمندانش دیدار می کند.