شاعری که بازیگر شد

شمس لنگرودی، بازیگر و شاعر در خصوص علاقه‌اش به بازیگری اظهار داشت: من حتما باز هم بازی خواهم کرد و اکنون هم سر یک کار با گلاب آدینه هستم و اکنون اواخر فیلمبرداری است.

وی ادامه داد: نام موفت فیلم «دوباره زندگی» است که به احتمال زیاد، اسم آن تغییر خواهد کرد.

لنگرودی در خصوص ارتباط بازیگری با سرایش شعر، اظهار داشت: فکر می‌کنم تنها رابطه‌ای که با هم دارند در شناخت حس است، چون شعر به حس انسان ممکن می‌کند  و این شناخت، می تواند در بازیگری، کمک کند.

وی ادامه داد: وقتی به کار بازیگری مشغول هستم،  مدتی از شعر فاصله می‌گیرم که می‌تواند کمک بازیگری به سرودن شعر باشد، چون این دوری برای شعر خوب است و در کل فاصله گرفتن در زندگی لارم است.

لنگرودی در خصوص علاقه مندی هایش، عنوان کرد: شعر جزئی از من است و نمی‌توانم آن را از خود، جدا کنم، ولی بازیگری جزو علایق من است.

وی در خصوص چگونگی رسیدن به نقش‌هایش اظهار داشت: من خیلی زود به نقش‌هایم می‌رسم و آن ها را می‌فهمم و حس می‌کنم‌ و معمولا در موقع خواب راحع به نقش تخیل می ورزم.

لنگرودی گفت: دوست دارم که در یک فیلم کمدی ایفا نقش کنم، البته طنزی که ارزشمند باشد. به غیر از کمدی دوست دارم،بازی در فیلم‌های اکشن را هم تجربه کنم.

این شاعر راجع به آخرین فعالیت هایش در عرصه ادبیات گفت: نشر نگاه کتاب به تازگی کتاب شعری تحت عنوان «واژه ها به دیدن من آمدند» چاپ کرده است، که شعر های آن عاشقانه است.