سحر ولد بیگی به "جوراب شو" پیوست

داریوش باباییان تهیه‌کننده سینما درباره آثار جدیدی که در دست تولید و در نوبت اکران دارد گفت: قرار است به زودی فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» ساخته محمدرضا ممتاز به نمایش عمومی در بیاید که با توجه به اینکه این اثر درونمایه ای طنز دارد و اکبر عبدی در آن به ایفای نقش پرداخته و اینکه مخاطبان مدت زیادی است که او را بر پرده سینما ندیده‌اند فکر می کنیم بتواند در نمایش عمومی موفق شود. البته ما هم اکران گسترده ای برای آن در نظر گرفته ایم.

این تهیه کننده با اشاره به ساخت اثری دیگر با عنوان «جوراب شو» عنوان کرد: به زودی این فیلم را به کارگردانی علیرضا محمودزاده کلید می زنیم، «جوراب شو» یک فیلم کودک است و قصه عروسک هایی را روایت می کند که دلشان می خواهد با سازندگان خود به تلویزیون بروند و برنامه اجرا کنند که در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد.

باباییان اضافه کرد: سحر ولد بیگی، حمیدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و ... از بازیگران این اثر هستند البته از  ۲ بازیگر تئاتری و چند بازیگر خردسال هم برای ایفای نقش در این اثر استفاده می کنیم. از عوامل پشت صحنه «جوراب شو» هم می توانم به مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر تولید: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و ... اشاره کنم.

تهیه‌کننده «دزدان خیابان جردن» اظهار کرد: ساخت عروسک های این فیلم سینمایی به پایان رسیده و ما فیلمبرداری قسمت هایی از آن را انجام داده ایم برای مثال ما قسمتی از «جوراب شو» را در یک فولکس ضبط کردیم که این قسمت های ضبط شده جمعا ۱۰ دقیقه می شود و فیلمبرداری بخش های اصلی آن باقی مانده است.

وی بیان کرد: در نظر داریم همزمان با فیلمبرداری تدوین این فیلم را هم انجام دهیم تا بتوانیم آن را به سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان برسانیم.

باباییان در پایان خاطرنشان کرد: من فیلمسازی را با آثار کودکان آغاز کردم و اگرچه در این سال ها فیلم های کودک در گیشه شکست خورده اند اما به واسطه اینکه کودکان را دوست دارم به ساخت فیلم هایی با محوریت کودک ادامه می دهم.