رونمایی از آلبوم علی زند وکیلی

علی زندوکیلی روزهای سوم و چهارم دی در حالی در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت که این خواننده برای نخستین بار قطعات آلبوم جدیدش «رویای بی‌تکرار» را پیش از انتشار این آلبوم در بازار موسیقی کشور به صورت زنده اجرا کرد.

علی زندوکیلی به محض ورود به صحنه و پس از اجرای قطعه نخست رو به حاضران در سالن گفت: قول داده بودیم آلبوم آذرماه منتشر شود ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که آلبوم شرایط انتشارش مهیا نشد و از این بابت از تک تک شما عذرخواهی می‌کنیم. بیش از ۲ ماه شبانه روز تلاش کردیم که مراحل تولید آلبوم در بهترین حالت پیش برود ولی برخی مراحل اداری باعث این تاخیر ناخواسته شد. حضرت حافظ می‌فرمایند «شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد» اما ما روی عهد خودمان هستیم و امشب با جان و دل قطعاتی از آلبوم «رویای بی‌تکرار» را برای شما اجرا می کنیم.

در حالی که از همان ابتدای برنامه دوستداران این خواننده خواستار اجرای قطعاتی چون «لالایی» و «سیه موی» بودند، علی زندوکیلی به مرور قطعاتی از آلبوم «یادی به رنگ امروز» را اجرا کرد.

زندوکیلی بعد از اجرای ۵ قطعه از آثار آلبوم جدید «رویای بی‌تکرار» و استقبال حاضران در سالن از آثار جدیدش، گفت: خوشحالم که قطعات آلبوم جدید را دوست دارید و باید بگویم که برای نت به نت این آلبوم زحمات زیادی کشیده شده و تنها انگیزه ما فقط و فقط مخاطبان واقعی این سبک از موسیقی است که همواره نشان داده‌اند درک درستی از هنر دارند و مفتخریم که این قشر از مخاطبان موسیقی را در کنارمان داریم.

اجرای قطعاتی چون«لالایی» و «سیه موی» با پخش تصاویری در مانیتورهای سالن همراه شد تا محبوب ترین قطعات این خواننده هیجان بالایی را در سالن باعث شود. «لالایی» مهم‌ترین و محبوب‌ترین قطعه علی زندوکیلی در این کنسرت بود که با همخوانی حاضرین در سالن توام شود .

سینا و سحاب علم، افشین بابایی، شایان ریاحی، رامتین اتابکی، امید غفاریان اعضای گروه «زند» را در کنسرت علی زندوکیلی تشکیل می دادند.

محمود شبیری مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی نیز پس از این کنسرت در جمع خبرنگاران درباره زمان دقیق انتشار آلبوم «رویای بی‌تکرار» توضیح داد: هر لحظه که مراحل اداری آلبوم تمام شد، فردای همان روز آلبوم را روانه بازار موسیقی کشور خواهیم کرد اما آلبوم قطعا در دی ماه منتشر خواهد شد.

پدرام و میلاد درخشانی، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا تاجبخش، فیروز ویسانلو، شقایق فراهانی، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، لیندا کیانی، جمشید هاشمی، مرجانه گلچین، سجاد افشاریان، صابر خراسانی، احسان کرمی از جمله چهره هایی بودند که در این کنسرت به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند. این کنسرت به همت موسسه «رنگین کمان هنر جوان» و به تهیه کنندگی سپهر صاحبی برگزار شد.