اکبر عبدی با "چهار اصفهانی در بغداد" می آید

داریوش بابائیان مدیر پروژه سریال تلویزیونی " نفس شیرین" گفت: هم اکنون مشغول تدوین سریال " نفس شیرین" هستیم و تا این لحظه، 80 درصد از تدوین این اثر تلویزیونی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: تمامی مراحل تدوین این سریال در 10 روز آینده به پایان می رسد.

مدیر پروژه سریال تلویزیونی " نفس شیرین" تصریح کرد: شبکه سه سیما، پخش سریال " نفس شیرین" را با توجه به برنامه ریزی های خود آماده می کند اما فکر می کنم این اثر در دهه فجر روی آنتن برود.

وی همچنین اظهار کرد: به امید خدا قرار است سریال " نفس شیرین" پس از سریال "لیسانسه ها" به صورت هر شب میهمان مخاطبان تلویزیون شود.

بابائیان درادامه صحبت های خود توضیح داد: با وجود اینکه پیش تر، ماه محرم به عنوان زمان پخش سریال " نفس شیرین" اعلام شده بود اما محتوای سریال اجتماعی و خانوادگی است و از این جهت موضوع اثر مناسبتی نیست که پخش شدن آن در روزهای دیگر تناسبی نداشته باشد.

وی همچنین یادآور شد: از چهارشنبه این هفته فیلم "چهار اصفهانی در بغداد" را پخش می کنیم که اثری طنز است و سید محمد رضا ممتاز کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

مدیر پروژه سریال " نفس شیرین" ادامه داد: اکبر عبدی ، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، ارژنگ امیر فضلی و قاسم زارع در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این تهیه کننده همچنین خاطرنشان کرد: اکبر عبدی پس از اینکه مدت ها در اثری حضور پیدا نکرده، در مدت 90 دقیقه فیلم "چهار اصفهانی در بغداد" حضور دارد و نقش اصلی را ایفا می کند.

گفتنی است، در سریال "نفس شیرین" هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار، شهین تسلیمی، مهدی امینی خواه و فخرالدین صدیق شریف به ایفای نقش پرداخته اند.