عیادت یک خواننده از پسر دروازه بان سابق تیم ملی+عکس

سیاوش غلام پور (دروازه بان تیم فوتبال نوجوانان نفت تهران) فرزند بهزاد غلام پور (مربی پیشین دروازه بان های تیم ملی در زمان سرمربی گری علی دایی) مدتی است که دوران نقاهت بیماری خود را طی می‌کند. او که یکی از دوستداران بهنام صفوی است، در طول مراحل درمان، مشتاق به دیدار با این خواننده پاپ بوده است.

 

 

در همین راستا، علی دایی در پی تحقق این خواسته، هماهنگی های لازم برای برقراری ارتباط با بهنام صفوی را پیش گرفت. مدیر برنامه های بهنام صفوی در همین خصوص اظهار داشت: «با صحبت های انجام شده مطلع شدم فرزند بهزاد غلام پور که روزهای بدی از بیماری خود را سپری می‌کند، خواستار دیدن بهنام صفوی است. از آنجایی که بهنام صفوی همیشه از دیدار با بیماران و ایجاد روحیه در آنان استقبال می‌کند، برنامه ریزی های لازم، با کمک برخی از دوستان در راستای به سرانجام رسیدن هرچه بهتر این ملاقات انجام شد».

 

صفوی که خود سابقه بیماری را دارد، طی این دیدار با فرزند بهزاد غلامپور در خصوص بیماری خود و تاثیر روحیه مثبت در درمان و مراحل انجام آن صحبت کرد و از دیدن وی ابراز خوشحالی کرد. همچنین قطعه محبوب «عشق من باش» را به طور اختصاصی همراه با تک نوازی گیتار به عنوان هدیه به او تقدیم کرد.