حضور بازیگران جدید در سریال طنز تلویزیون

فرید شب خیز با اشاره به روند پیش روی تولید سریال «شهرک جیم» بیان کرد: عوامل همچنان مشغول ضبط این سریال به کارگردانی علی شب خیز هستند که همزمان از شبکه سه پخش می شود و تاکنون ۵۰ قسمت از ۷۰۰ قسمت آن آماده شده است. 

وی ادامه داد: در این سریال در هر قسمت بازیگران مهمانی به کار اضافه می شوند که از جمله آنها می توان به هومن حاجی عبداللهی، ابراهیم شفیعی. آتش تقی پور، حمید کاشانی و... اشاره کرد.

تهیه کننده «شهرک جیم» با اشاره به بازخوردهای این اثر اظهار کرد: مردم کار را دوست دارند و آن را دنبال می کنند مخصوصا که ریتم سریال خوب است و حوصله بیننده را سر نمی برد.

وی درباره متن این سریال و بازنویسی های آن بیان کرد: فیلمنامه این اثر چند بار بازنویسی شد و حتی بازنویسی هایی سر صحنه داشتیم و به اقتضای فضایی که بوجود می آمد نکاتی را تغییر دادیم. با این حال کار طنز خیلی سخت‌تر از ملودرام است و درآوردن متن هم دشواری های خود را دارد.

شب خیز اضافه کرد: فضای کاری ما باید شاداب باشد تا تاثیر خود را روی بیننده بگذارد و آرش قادری یکی از مشاورهای ما بوده است که در «خنده بازار» نیز سرپرست نویسندگان بود.

وی با اشاره به متن سریال عنوان کرد: متن فیلمنامه تا قسمت ۶۰ به نگارش درآمده است و همانطور که گفته شد بازنویسی هایی هم در طول کار انجام می شود. 

شب خیز در پایان درباره پخش این سریال به همراه یک اثر طنز دیگر در شبکه سه سیما یادآور شد: این سریال دو بازه تکرار پخش دارد که یکی بامدادی و دیگری ۶:۳۰ صبح بود که به ۱۵:۴۵ عصر تغییر پیدا کرد و با این تغییر سریال بهتر دیده می شود. حضور دو سریال طنز در یک شبکه مشکلی ایجاد نمی کند چون مخاطب ممکن است در زمان پخش یکی را انتخاب کند و بعد تکرار دیگری را روز بعد ببیند.