ستاره سینما اکانت توئیترش را تکذیب کرد

«اکانتی که از سال ۲۰۱۲ فعال بوده و بارها اظهار نظرهای مورد نظر بهداد را منتشر کرده است، یک‌ دفعه چه اتفاقی افتاده که تکذیب می‌شود؟ بی‌شک این اتفاق ریشه در مشکلاتی دارد که این صفحه برای صاحبش به همراه داشته است. اکانت توئیتری که با وجود تکذیب شدن از سوی این بازیگر همچنان فعالیت دارد و بر تعداد فالوئرهایش افزوده می‌شود.

این که بعضی از سلبریتی‌ها صفحاتی دارند که توسط ادمین اداره می‌شود، پدیده تازه‌ای نیست. بالاخره اداره کردن صفحه‌ای که بعضی وقت‌ها محلی برای عقده گشایی برخی افراد و ناسزاهای مثبت ۱۸ می‌شود یا این که هر لحظه ممکن است مورد یک حمله گسترده قرار بگیرد، کار چندان آسانی نیست. باران کوثری یکی از کسانی است که صفحه اینستاگرامش توسط ادمین اداره می‌شود. ادمینی که به نظر می‌رسد کار خود را بلد است و تا امروز مشکلی برای این بازیگر به‌ وجود نیاورده است. علی دایی از سلبریتی‌های دنیای ورزش هم یکی دیگر از افرادی است که یک صفحه فعال در اینستاگرام دارد که توسط یکی از دوستانش که ساکن دبی است، اداره می‌شود. این ‌فرد اما در ارتباط مستقیم با دایی است و تقریباً برای منتشر کردن هر چیزی با او هماهنگ می‌کند. اصغر فرهادی هم تا چندی پیش یک صفحه اینستاگرام داشت که توسط یکی از خبرنگاران نزدیک به او اداره می‌شد اما بعد از مدتی این کارگردان بزرگ کشورمان ترجیح داد که صفحه‌ای به نامش وجود نداشته باشد و آن صفحه با نام دیگری فعالیت خود را ادامه داد.

در این میان ممکن است به نظر برسد اکانت توئیتر حامد بهداد هم یکی از این موارد باشد که توسط یک ادمین اداره می‌شده اما‌ فرد مورد نظر با بعضی کارهای اشتباهی که انجام داده دیگر امین بهداد نیست و او آن را تکذیب می‌کند. بهداد البته اگر می‌خواهد کاملاً خود را از این اکانت مبری کند نباید تنها به تکذیب در صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرامش اکتفا کند و قطعاً شکایت به مراجع قضایی کارسازتر خواهد بود؛ اراده‌ای که فعلا وجود ندارد.»