«خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» روی پرده سینما رفت

فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی سیدمحمودرضوی صبح امروز با 13 سینما کار خود را آغاز کرد. این فیلم پیش از این قرار بود به جایگزین فیلم سینمایی «نفس» در گروه کورش باشد؛ اما با توجه به کف فروش مناسب این فیلم سینمایی، فیلم«خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» در گروه آزاد اکران خود را آغاز کرد.

فیلم سینمایی«خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» نخستین تجربه بلند حمیدرضا قربانی است. وی پیش از این دستیار اصغر فرهادی در فیلم سینمایی «درباره الی» بوده است.

این فیلم داستان دعوای ٢ برادر را روایت می‌کند که این دعوا بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.

مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی ، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی از جمله بازیگران فیلم«خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده:آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور تهیه:محمدصادق آذین، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه‌ولباس: شیوا رشیدیان، مدیرتولید: محمد یمینی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین:مریم نراقی، صداگذار:بهمن اردلان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه‌ریز:یاسر قارونی، منشی‌صحنه:حمیرا نعمت‌اله، عکاس: ایران انتظام، مشاور رسانه‌ای:بیتا موسوی، مدیرتدارکات: مهرداد مهرپویان و تهیه‌کننده:سید محمود رضوی، محصول موسسه سیمای مهر.