خاطره جالب آقای خواننده

کنسرت  سیامک عباسی خواننده جوان که به تازگی مشهور شده و محبوبیت نسبی میان طرفداران موسیقی پیدا کرده است، جمعه 24 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. 

با وجود اینکه تمامی صندلی های سالن فروش نرفته بود، اما خواننده این روزهای موسیقی پاپ به همراه گروه جوانش از هیچ هنری برای اجرای کنسرتشان دریغ نکردند. 

کلاه و پیراهن سفید عباسی، تیپ او را برای هوادارانش جذاب کرده بود. به نظر طرفداران او را بیشتر قشر جوان تشکیل می دهند. 

«فرشته پاک» نخستین قطعه ای بود که سیامک عباسی اجرا کرد. «جوان‌تر که بودم» قطعه دوم کنسرت عباسی بود. با وجود جوانی و کم تجربگی این خواننده، هیجان سالن غیر قابل وصف بود. به حدی که لرزش زمین زیر پا احساس می‌شد. علاوه بر این، هماهنگی خوب موزیک و صدا شادی و هیجان سالن را دو برابر می کرد. 

سپس «سقوط» قطعه‌ای از آلبوم «خوشبختیت آرزومه» اجرا شد. هیجان کنسرت لحظه به لحظه در سالن بیشتر می شد. 

در این بخش از کنسرت، سیامک عباسی روایت جالبی را از آمدنش به نمایشگاه بین المللی تعریف کرد. او گفت: زمانی که با دوستانم به سمت نمایشگاه می‌آمدیم، پلیس خودروی ما را به دلیل تخلف و نداشتن مدارک گرفت و می خواست که آن را به پارکینگ منتقل کنند (می‌خندد). در این لحظه من خودم را معرفی کردم و با ارائه بلیت ثابت کردیم که ما برای اجرای کنسرت در حال رفتن به سمت نمایشگاه بین‌المللی هستیم و آن ها اجازه دادند که ماشین توقیف نشود. از ماموران امنیتی تشکر می کنم که از بی قانونی جلوگیری می کنند که ناامنی وارد ایران نشود. 

«باور» قطعه دیگر کنسرت عباسی بود که در این لحظه اجرا شد. شور و هیجان سالن به انداره‌ای بود که حتی کسانی که آهسته و بی تحرک کنسرت را تماشا می کردند، دیگر با نوا یا حرکات خود موزیک را همراهی می کردند. 

«تن سپرده به باد» دیگر آهنگ ریتمیکی بود که در کنسرت هیجان انگیز عباسی و گروهش اجرا شد. 

در این بخش از کنسرت، عباسی از هواداران خود خواست که وی را در اجرای قطعه «تو که نیستی» همراهی کنند. قطعه ای که به گفته خودش با آن خاطرات فراوان داشته است. این قطعه شاید نخستین قطعه حسی عباسی بود. 

«بارون» دیگر قطعه حسی بود که خواننده پاپ کشورمان برای نخستین بار آن را در کنسرتش اجرا کرد. 

نخستین قطعه ای که عباسی با آن در دل بسیاری از جوانان جای گرفت «آشتی» نام داشت. وی در این بخش از کنسرتش این قطعه را اجرا کرد که با استقبال و همراهی تمامی حضار همراه بود. 

در این لحظه عباسی از بابک صفاری نجات نوازنده خود به دلیل هنرنمایی هایش تشکر کرد. 

بخش بعدی کنسرت سیامک عباسی را قطعه «من انتخاب شدم» تشکیل داد که تنها با پیانو و گیتار اجرا شد. با توجه به سازهای این قطعه آهنگی کاملا حسی اجرا شد که با تصاویری از شهر غروب آفتاب و طبیعت، جوی متفاوت را به حاضران کنسرت داد. پس از اجرای این قطعه خواننده آلبوم "خوشبختیت آرزومه" از آرمین خصوصی نوازنده گیتارش تشکر کرد. 

مهران اسماعیلی نوازنده گیتار برقی هم در این قسمت از کنسرت مورد تقدیر عباسی قرار گرفت. 

اجرای "دریاچه نمک" با نور گوشی هواداران در بخش دیگر کنسرت انجام شد. محمد علی بهمنی شاعر معاصر مهمان امشب کنسرت سیامک عباسی بود که در این لحظه توسط خواننده معرفی شد. 

"وقتی دلت شکست"، "شهر بارونی ، "خوبه حال من"، "دل فریب" دیگر قطعه هایی است که به ترتیب اجرا شدند. قطعه ریتمیک "خوبه حال من" انرژی رفته از سالن را دوباره به کنسرت بازگرداند. 

آنچه که بیش از هر چیز هواداران سیامک عباسی را هیجان زده کرد، حضور علی ضیاء در کنسرت این خواننده جوان بود. حضار با شعار علی پرسپولیسی این مجری تلویزیونی را تشویق کردند. 

قطعه شاد "تو رو دوست دارم" و "عشق دورم" که آهنگ در خواستی هواداران بود، در بخش های پایانی کنسرت اجرا شد. 

عباسی در پایان آهنگ "خوشبختیت آرزومه" را به شکل ریمیکس مجدد اجرا کرد. قطعه آخر و هیجان پایانی کنسرت نشان داد که هواداران تا انتها از کنسرت عباسی لذت برده و آن را همراهی کردند.