کتک کاری در کنسرت محمد اصفهانی

به گزارش پانا، ۲۸ و ۲۹ مهر ماه تاریخ کنسرت بزرگ محمد اصفهانی در ارومیه بود که پس از اتفاقات حاشیهای فراوان و تعویض دوباره سالن محل اجرا ، سرانجام به زد و خورد مردم با تهیه کننده برنامه منجر شد و با فراری شدن تهیه کننده، کنسرت لغو و سرانجامی نامعلوم را به خود دید.

این برنامه علیرغم اینکه بروی آگهی های تبلیغاتی اش ذکر شده بود «در سالن مسقف و با سیستم گرمایشی مدرن»، ابتدا در محوطه بازی در یک باغ تفریحی به نام «چی چست» و محوطه ای با داربست و گونی و نایلون، تدارک دیده شد.

چند ساعت قبل از برنامه هم که باد و طوفان از آن محدوده خرابه‌ای بیش باقی نگذاشت، برنامه گذاران و تهیه کننده با انتقال صندلی ها به سالن «شهید باکری» سعی کردند به نوعی ماجرا را مدیریت کنند ولی استیجی که با چوب جعبه های میوه(!) ساخته شده بود، از نظر گروه و محمد اصفهانی توهین آمیز خوانده شد تا گروه حاضر به اجرا نشوند و برنامه از نظر آنها لغو شده به حساب بیاید.

یکی از نوازنده های ارکستر محمد اصفهانی درباره آن روز به خبرنگار «پانا» می‌گوید: «ما حتی از هتل «ساحل» بیرون هم نیامدیم. هوا خیلی سرد بود. بعد که خبر رسید کنسرت قرار است در محوطه باز برگزرا شود، شوک بزرگی به گروه وارد شد. چون هیچکس لباس درست و حسابی نداشت و شدت سرمای هوا هم به قدری بود که قطعا نمی شد دوام آورد. دوباره خبر رسید محل اجرا فرق کرده و در یک سالن ورزشی کنسرت برگزار می شود.

غیر استاندارد بودن استیج نکته مهمی بود که خدارا شکر قبل از شروع برنامه دوستان متوجه اش شدند. تاخیر های متوالی باعثخشم مردم شده بود و در این بین تهیه کننده برنامه خیلی خونسرد بروی سن رفت و لغو برنامه را اعلام کرد و پس از هو شدن از سوی حاضرین گفت: «همه جای دنیا احتمال لغو کنسرت وجود دارد. ارومیه هم یکی مثل همه!». همین جمله باعثشد تنش ها بالا بگیرد و مردم به سمت تهیه کننده جوان برنامه هجوم بیاورند.

او هم بالافاصله با دیدن این صحنه از روی سن پائین پرید و از سالن خارج شد و با موتور از محل متواری شد!».

در این برنامه پویا نیک پور قرار بود رهبر ارکستر محمد اصفهانی باشد و این خواننده بخاطر احترام فراوانی که به مردم و مخاطبان موسیقی قائل بود، با ارکستر کامل در ارومیه حضور یافته بود.