محسن رجب پور مدیر شرکت ترانه شرقی و تهیه کننده آلبوم «دوباره عشق» سامان امامی تنظیم کننده ، سهیل حسینی ترانه سرا و حامد همایون در این نشست حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.بسیاری از خبرنگاران رسانه های اجتماعی این مراسم را پوشش میدادند.

در ابتدای برنامه فرزند استاد بیژن کامکار از طرف موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) به همراه چندتن از همکارانشان درباره فعالیت های موسسه محک و اقدامات انجام شده در این راستا صحبت کردند.کامکار از همراهی هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی از این موسسه قدردانی کرد.

نام حقیقی «حامد همایون »چیست؟/حامد همایون یک برند است!

پس از پایان صحبت های نمایندگان موسسه محک حامد همایون خواننده آلبوم «دوباره عشق» به همراه محسن رجب پور تهیه کننده و سامان امامی تنظیم کننده آهنگ ها و سهیل حسینی ترانه سرای این آلبوم سخنرانی خود را آغاز کردند.

حامد همایون از شروع فعالیت های هنری خود در زمینه ی موسیقی در شهر شیراز گفت و رجب پور از آشنایی با حامد همایون و شروع قرارداد کاری با وی صحبت کرد.

پس از پایان معرفی های اولیه رجب پور مدیر شرکت ترانه شرقی از اهدای چک اولین کنسرت حامد همایون به موسسه محک خبر داد و جلوی دوربین خیل عظیم خبرنگاران و عوامل رسانه های جمعی این چک را به خانم کامکار نماینده موسسه محک تقدیم کرد که مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت.

او در سخنانی از موسسه محک تشکر کرد . رجب پور اظهار داشت :«این موسسه با برگزاری بازارچه های خیریه و روش های متفاوت دیگر با تزریق شادی و امید مردم را ترغیب میکند که به این موسسه کمک کنند.»

نام حقیقی «حامد همایون »چیست؟/حامد همایون یک برند است!

رجب پور گفت : «ده درصد درآمد خودم را هم به این کار خیر اختصاص خواهم داد و حامد هم مرا در این راه همراهی میکند» او افزود :«این کار ذره ای از رفتار های خیرخواهانه ی مردم ایران زمین را نشان نمیدهد بلکه پیامی به همکارانم در عرصه ی موسیقی خواهد بود.»

خبر دومی که رجب پور با خبرنگاران در میان گذاشت تمدید اجرای چهارم بهمن ماه حامد همایون بود؛ طبق گفته های وی راس ساعت سه بعد از ظهر امروز فروش بلیت اجرای چهارم بهمن ماه حامد همایون از طریق وبسایت 3670.ir   آغاز خواهد شد .

لازم به ذکر است که این اجرا در دو سانس و در ساعت های 19 و 22 شب برگزار خواهد شد.

پس از پایان اعلام خبر های مربوط به آخرین فعالیت های حامد همایون ، پرسش و پاسخ خبرنگاران آغاز شد.

گفتنی است که در خلال مراسم ،رجب پور نام اصلی حامد همایون را فاش کرد. «سید حامد محمودزاده» نام اصلی حامد همایون است.

او گفت: « نام حامد همایون یک برند است که من انتخاب کرده ام و تمام فعالیت های هنری حامد همایون تحت این نام متعلق به شرکت ترانه شرقی است. حامد همایون با این شرکت یک قرارداد ده ساله منعقد کرده است.»

افشین پیروانی دستیار اول کارلوس کی روش و آرین قاسمی مترجم او از مهمانان ویژه این برنامه بودند.