آقای وزیر بازهم پاسخ خبرنگاران را نداد

اولین برنامه کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان شب گذشته 27 دی ماه با حضور «سیدرضا صالحی امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مجید تخت روانچی» معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه، «شهین دخت ملاوردی» معاون حقوقی رییس جمهوری، «حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی، «علی مرادخانی» معاون هنری ارشاد علی جنتی و جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی در تالار وحدت برگزار شد.


رضا صالحی امیری در حاشیه افتتاحیه ارکستر ملی ایران در جمع خبرنگاران از این کنسرت ابراز رضایت کرد و گفت: ارکستر ملی به رهبری استاد شهبازیان و خوانندگی آقای افتخاری لبخند را به چهره های مردم نشاند. نشاط و شادی جوانان آرزوی ما و دولت است و دوست داریم جوانان همیشه با نشاط و شاد باشند.


وی تدوام حیات ارکستر ملی را از نکات مهم حوزه موسیقی دانست و بیان کرد: در سال آینده خوشبختانه بودجه ۱۲ میلیارد تومان را برای هر دو ارکستر سمفونیک و ملی  تصویب کردیم و ان شاءالله شاهد اجراهای مستمر  ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک در تهران و سایر کشورها خواهیم بود.


وزیر ارشاد از پاسخ دادن به پرسشی درباره لغو دو کنسرت سر باز زد و دلیل حضور خودش را در تالار وحدت احترام به اهالی موسیقی عنوان کرد.