ورود بانوان ممنوع است!

داستان «راهبان معبد وانگ» داستان زندگی چهار راهب را روایت می‌کند که هر روز براساس آموزه‌های موبد خود روزگار می‌گذرانند، اما با حضور ناگهانی یک زن با وجود این‌که اجازه ورود به معبد را نداشته است، سرگذشت چهار راهب و موبد این معبد به سمت دیگری می‌رود.


این اجرای صحنه‌ای توسط علی فرحناک، مجید امیری، حمید لاجوردی، محمدجواد پیروزی، ماشالله کوهستانی و مهدی نیک‌روش به کارگردانی احمد سلیمانی، نویسندگی محمدرضا کوهستانی  و تهیه‌کنندگی نورالدین حیدری ماهری روی صحنه رفت.


در این اجرا که بیش از نیمی از صندلی‌های سالن پُر شده بود، صندلی داور خالی بود. همچنین از آغاز ورود تماشاگران به سالن، راهنما به مخاطبان گفت؛ هر جایی که تمایل دارید برای نشستن انتخاب کنید که این صحبت با اعتراض برخی افراد مواجه شد.


از سوی دیگر با وجود آغاز تئاتر، برخی افراد همچنان از تلفن همراه خود استفاده می‌کردند که باعث وجود نور اضافی در سالن می‌شد، همچنین تعدادی تماشاگر دیگر نیز تا چند دقیقه ابتدایی با یکدیگر صحبت می‌کردند.


اجرای این نمایش صحنه‌ای «راهبان معبد وانگ» که  _یکم بهمن_ در تالار استاد سمندریان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و جهانبخش سلطانی نیز به دیدن آن نشست، تکرار نمی‌شود.


مخاطبان تماشاخانه ایرانشهر نیز به یاد آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو شمع روشن کردند.