اعلام برنامه های روز چهارم جشنواره تئاتر

 برنامه چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر که روز دوشنبه چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود به شرح زیر است:

  1. نمایش «سفید» اثر کوکونا کاری از کشور ژاپن در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش دو اجرا در ساعت 20 و 177 دارد. نمایش «سفید» روز گذشته نیز با استقبال مخاطبان ایرانی در تالار اصلی روی صحنه رفت.
  2. «خرمهره» نوشته فرهاد نقدعلی و کار محسن قصابیان در تالار «چهارسو» تئاتر شهر در دو نوبت 18:30 و 20:300 دقیقه به صحنه می‌رود. این نمایش برآمده از بخش مرور امسال در اداره تئاتر روی صحنه رفته بود.
  3. نمایش «سار » نوشته میهران توماسیانو سارو اوستا و کار سارو اوستا از کشور ترکیه در دو نوبت 17 و 199 در تالار «سایه» به صحنه می‌رود.
  4. نمایش «سرگذشت نابه‌هنگام زنی که مدام می‌خندید » اثر سیاوش عالی‌پور از اهواز است، در دو سانس17و 19:300 در تالار «قشقایی» به صحنه می‌رود.
  5. نمایش «چرخه سودایی» به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد صرامی از اصفهان در دو نوبت 17 و 199 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
  6. «یرما » به کارگردانی اشکان صادقی و الهام شکیب و براساس نمایشنامه‌ای از لورکا در تالار حافظ اجرا در دو نوبت 18:30 و 20:300 به صحنه می‌رود.این نمایش نیز امسال در تالار حافظ روی صحنه رفته بود.
  7. نمایش «چهل گیس و حسن کچل » نوشته ساغر خواجه امیری و کاری از پوران مرادی در دو نوبت 17 و 20:300 در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش محصول حوزه هنری است که سال گذشته در مجموعه این نهاد روی صحنه رفته بود.
  8. «صوراسرافیل» نوشته سیاوش پاکراه و کار عامر مسافر آستانه در تالار استاد سمندریان ایرانشهر در دو نوبت 18 و 20:45 اجرا دارد. «صوراسرافیل» از آثار موفق سال 955 ایرانشهر بوده است.
  9. «چند خوان رستم » نوشته مشترک احسان رحیم‌دل و علیرضا رحیم‌دل و کار علیرضا رحیم‌دل از پاکدشت در دو نوبت 16 و 188 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
  10. نمایش «هفت خوان» نوشته محمد یوسفی و آشا شاملو و کار میثم یوسفی از تهران در محوطه باز تئاتر شهر رأس ساعت 16:300اجرا دارد.
  11. نمایش «املت با گوجه‌فرنگی ایرانی» نوشته میثم سرآبادانی و پارسوا پاکیزه ساعت 17 در محوطه  تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  12. «مونگ بهیتی» به نویسندگی محسن اردشیر و کارگردانی غنچه شکوهیان و محسن اردشیر از آمل در محوطه برج میلاد و در ساعت 111 اجرا می‌شود.
  13. نمایش «روایت پیچیده یک کلنگ‌زنی ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی از تفرش ساعت  188در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  14. نمایش «مستند پخش نشده میرزا » به نویسندگی احمد صمیمی و هما پریسان و کارگردانی احمد صمیمی از تهران رأس ساعت 18:300 در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  15. نمایش «داستان مردم» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی از شازند ساعت  16در فضای باز  خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  16. نمایش «افسانه دشت بی‌باران » نوشته و کار رسول حق‌شناس از ورامین رأس ساعت 16:30 در  فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  17. نمایش « فیش» نیز نوشته کاوه مهدوی و کار رستا رضوی از ورامین ساعت 11 در محوطه برج  میلاد اجرا می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.