گروه موسیقی «برف» به روی صحنه می رود

گروه «برف»، در تاریخ ۸ بهمن ماه سال جاری، با رپرتواری شامل قطعاتی کهن از هنرمندان فقید موسیقی کشورمان همچون «علی تجویدی»، «جواد معروفی»، «حبیب الله بدیعی»، «همایون خرم»، «انوشیروان روحانی» و « اردشیر روحانی» و قطعاتی از «محمدرضا امیرقاسمی» بروی صحنه خواهد رفت که خوانندگی این آثار بر عهده «علی امیر قاسمی» خواهد بود.

این گروه در سال ۱۳۹۳ توسط «محمدرضا امیرقاسمی»، آهنگساز و نوازنده‌ی پیانو تشکیل شده و با محوریت «پیانوی ایرانی» تاکنون کنسرت‌های موفقی را به اجرا در آورده که مورد توجه قرار گرفته است. در این کنسرت آقای «علی امیرقاسمی» به عنوان خواننده میهمان در چند قطعه همراه گروه خواهند بود.

شایان ذکر است که در کنسرت پیش روی گروه موسیقی «برف» علاوه بر پیانوی ایرانی حضور دو نوازنده‌ سازهای کوبه‌ای سحاب تربتی (تنبک) و روزبه زرعی (سازهای کوبه‌ای)، فضای موسیقایی مجموعه را سرشار از ریتمهای قدرتمند ارائه خواهد کرد. بسیار غنی و خلاقی پیدا کرده است. الگوهای ریتمیک خاص و رنگ آمیزی کوبه‌ای متفاوت، از جمله تاثیرات استفاده از این آنسامبل است که در نهایت این کنسرت را به اثری با رویکرد کمپوزیسیونی خاص از ترکیب پیانو و سازهای کوبه‌ای بدل کرده است.