تخریب سینما هجرت آرزوی من است

ابراهیم خلیل‌زاده ادامه داد: درحال حاضر سه فیلم «سلام بمبئی»، «مشکل‌گیتی» و «جنجال درعروسی» در سینما «هجرت» در حال اکران است.

وی ادامه داد: متاسفانه مردم استقبال چندانی از سالن‌های این سینما ندارند و در اکثر روزهای هفته فیلم‌ها با تعداد انگشت شماری مخاطب اکران می‌شوند.

وی افزود: مردم منطقه‌ای‌ که سینما «هجرت» درآن واقع شده را ناامن می‌دانند و رغبت چندانی برای‌ گذراندن اوقات فراغت خود در این سینما نشان نمی‌دهند.

مدیرسینما «هجرت» تصریح کرد: علاوه براین امکانات و تجهیزات قدیمی و نامناسب این سینما نیز مزید علت شده تا مردم از مراجعه به قدیمی‌ترین سینمای‌ کرج خودداری‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: درحال حاضر وضع به جایی رسیده‎ که تخریب سینما هجرت و ساخت یک پردیس سینمایی مجهز در نقطه مناسبی از شهر برایم آرزو شده است.

خلیل‌زاده با اشاره به تعداد محدود صندلی‌های سینما درکرج ابراز کرد: متاسفانه مرکز البرز با جمعیت بیش از دو میلیون نفری‌ که درخود جای داده تنها دوهزار صندلی دارد که بسیاری از آنها نیز استاندارد نیستند.

وی افزود: برای بهتر شدن حال سینما «هجرت» باید راهکارهای عملی پیاده‌ کرد که یکی از آنها اکران عادلانه فیلم‌های به روز است و اگر سیستم توزیع مناسب باشد و فیلم‌ها عادلانه توزیع شوند، هر سالن می‌تواند برای خود فیلم مجزایی داشته باشد.

مدیر سینما «هجرت» در پایان خاطرنشان کرد: باید اقدامی جدی برای برطرف کردن مشکلات سینما انجام شود، مشکلات درونی و فنی و مشکلات بیرونی و مکانی این سینما همگی دست به دست هم داده‌اند تا این سینما مهجور بماند و این عادلانه نیست.