وقتی بازیگر قدیمی از  پسرفت وضعیت تلویزیون می گوید
مجید مظفری» بازیگر سینما و تلویزیون درباره تفاوت بازیگری در سینما و تلویزیون گفت: از نظر بازیگری حضور در سینما یا تلویزیون تفاوتی ندارد چراکه بازیگری روش خودش را دارد و این موضوع به مسائل فنی و تکنیکی بر می‌گردد و تنها تفاوت این دو در سرمایه و مساله زمان آنهاست. همچنین سناریو در سینما و تلویزیون متفاوت است و سناریوها در سریال‌های تلویزیونی ضعیف‌تر هستند، که شاید به موضوع محدودیت زمانی برگردد. همچنین مخارج از جمله لباس، دکور، گریم و ... در سریال‌ها قیمتی دارد که به نسبت سینما ارزان‌تر است.
 
 

وی در توضیح بیشتر بیان کرد: برای مثال اگر قرار است بازیگر در سکانسی عصبانی باشد و این نقش را ایفا کند، نمی گوید حالا که سینماست بیشتر عصبانی می شوم! همچنین حساسیت‌های این دو مدیوم متفاوت است و به همین دلیل ممکن است بازیگری در یک کار تلویزیونی بازی ضعیف‌تری داشته باشد یا کمتر دیده شود. 

 

بازیگر سریال «انقلاب زیبا» در مورد بحث تفاوت مخاطبان سینما و تلویزیون و اینکه مخاطبان تلویزیون بیشتر هستند، اظهار کرد: به نظر من اگر بازیگری بخواهد روی این موضوع فکر کند، اشتباه کرده است چراکه همان مخاطبان سینما هستند که تلویزیون می‌بینند و مخاطبان تلویزیونی هستند که به سینما می‌روند و تفاوتی با هم ندارند.

 

وی که از سوی دبیر جشنواره فیلم فجر به عنوان مدیر کاخ مردمی جشنواره انتخاب شده است، در پاسخ به این پرسش دیباچه مبنی بر تفاوت کار در تلویزیون نسبت به دو دهه پیش گفت: متاسفانه هر چه جلوتر می‌رویم وضعیت تلویزیون پسرفت می‌کند و بازی در آثار تلویزیونی سخت‌تر می‌شود و بالعکس وضعیت سینما از رکود به رونق رسیده است.