جدیدترین آمار فروش فیلم‌های اکران

با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم‌ «بچه‌های جسور» از روز چهارشنبه درگروه آزاد اکران شد اما همچنان فیلمهای اجتماعی نظر مخاطب را جلب می کنند و در هفته جاری نیز همزمان با جشنواره فیلم فجر اکثر سینماهای تهران و شهرستان در اختیار فیلم های جشنواره قرار می گیرند. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «هفت ماهگی» با فروش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان مواجه شدو «سلام بمبئی» به فروش 13 میلیارد و 50 میلیون تومان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر توضیح داد: فیلم «مشکل گیتی» به فروش 960 میلیون تومان دست یافت که با احتساب فروش امشب احتمالا فروش 1 میلیارد خواهد داشت. 

وی درباره فیلم های «وارونگی» و «گیتا» گفت: فیلم «گیتا» به فروش 460 میلیون تومان و فروش «وارونگی» به 650 میلیون تومان رسید. 

فیاض هوشیار مدیر دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم» گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش 437 میلیون و 620 هزار تومان رسید. فیلم در تهران 21 سالن و در شهرستان 12 سالن در اختیار دارد. 

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «لاک قرمز» گفت: فیلم در تهران به فروش 970 میلیون و در شهرستان به فروش 460 میلیون تومان رسید. که در مجموع به فروش 1 میلیارد و 330 میلیون تومان دست یافت.