خانم بازیگر از تئاتر می گوید

پرستو گلستانی بازیگر سینما و تئاتر در خصوص حضور در جشنواره تئاتر فجر و کیفیت کارها  گفت: من اکثر کارها را دیده‌ام. نمایش‌هایی که از کشورهای دیگر آمده بود و چند تا کار که اجرای عمومی آنها را از دست داده بودم. هر جشنواره‌ای پویا و حرکت رو به جلو است. به هم دلیل هم رقابت به وجود می آید. اینکه امکان و شرایطی برای جوانان و هنرمندان کشور ایجاد می‌شود تا بتوانند هنر خود را به دیگران نشان دهند، اتفاق خوبی است.

وی همچنین در خصوص فرهنگسازی تئاتر در میان مردم اظهار داشت: تئاتر به هر حال هنری است که مخاطبان خاص خودش را در جشنواره و اجراهای عمومی دارد. تئاتر یک هنر به شدت فرهنگساز است. چیزی که من امسال نسبت به سال های دیگر می‌بینم، حضور بیشتر مردم است. نه اینکه هنرمندان حضور کمتری دارند؛ نه، این حضور مردم است که نسبت به قبل پرشور تر شده است و جای خوشحالی دارد. 
 
گلستانی پیرامون تاثیر هنرمندان بر فرهنگسازی تئاتر تصریح کرد: تمام ما، بازیگران تئاتر هستیم و اگر می بینید الان در این جایگاه حضور دارم، بخاطر این است که من از تئاتر وارد بازیگری شدم. ما بازیگران، جدا از این سیستم و هنر تئاتر نیستیم. تئاتر مادر همه هنرها است‌ و به هرحال برای ما هم دیدن کارهای مختلف و حتی کارهایی که از کشورهای دیگر آمده است، سازنده است.

این بازیگر در پایان درباره توصیه به مسئولان و مردم برای فرهنگ تئاتر گفت: مجال این نیست که در این جشنواره بخواهم به مسئولان توصیه کنم. مشکلات تئاتر خیلی عمیق‌تر و بیشتر از این است که در جشنواره به آن بپردازیم؛ ولی از مردم بابت استقبال خوبشان تشکر می‌کنم.