بازیگری که شانس خود را برای دریافت سیمرغ صفر می داند!

سیما تیرانداز در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: امسال در سه فیلم به ایفای نقش پرداختم و با فیلم های "پشت دیوار سکوت" و "فراری" در بخش سودای سیمرغ و با فیلم "ماجان" در بخش چشم انداز سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حاضر هستم.

وی از بازی کردن در فضایی بی حاشیه خبر داد و افزود: معمولاً عادت ندارم در بوق و کرنا باشم. اکثریت تمرکزمم روی تئاتر است و در کنار آن اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم بازی در آثار سینمایی را می پذیرم.

بازیگر فیلم "ماجان" داوری جشنواره را سلیقه ای خواند و گفت: داوری جشنواره کاملاً سلیقه ای است. سالانه سیاست ها بر اساس داوران تغییر می کند و این طبیعی است و در مورد اینکه برخی می گویند جشنواره محافظه کارانه است نمی توانم نظر دقیق ارائه کنم.

تیرانداز درباره شانس کسب سیمرغ در این دوره از جشنواره افزود: واقعیتش شانس خود را صفر می دانم. در کل زیاد به سیمرغ فکر نمی کنم و کیفیت کاری که انجام می دهم برای من اهمیت بیشتری دارد.

بازیگر فیلم "پشت دیوار سکوت" با توصیف فضای سه فیلم خود خاطرنشان کرد: فیلم "ماجان" را خیلی دوست دارم. این فیلم فضایی کاملاً ساده و صمیمانه دارد. بازی در فیلم "فراری" را بسیار دوست دارم زیرا نقش بسیار متفاوتی است و در مورد "پشت دیوار سکوت" به واسطه آشنایی طولانی با مسعود جعفری جوزانی بازی در نقشی کوتاه را پذیرفتم که بسیار باعث افتخار است.