امید حاجیلی ترانه های محلی میخواند

امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ پس از اجرایی که در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر داشت، در شب های 13 و 18 بهمن روی صحنه می رود.

 

اجرای امید حاجیلی شاد ترین و یکی از شلوغ ترین اجراهای بخش موسیقی پاپ جشنواره موسیقی فجر بود و مخاطبان حاضر در سالن، پس از پایان برنامه با روحیه ای شاد از سالن اجرا خارج شدند.

 

امید حاجیلی که نخستین حضورش در جشنواره بین المللی موسیقی فجررا امسال و در دوره سی و دوم بزرگترین رویداد موسیقایی کشور را تجربه می کرد، توانست یکی از اجراهای موفق بخش موسیقی پاپ را به خود اختصاص دهد.

 

این خواننده و نوازنده ساز ترمپت در این برنامه ضمن بزرگداشت یاد زنده یاد ناصر عبدالهی و تقدیم یک قطعه او، اثری از این خواننده پرطرفدار را روی صحنه برد.

 

حاجیلی همچنین در اجرای  صحنه ای خود قطعه هایی را به زبان های گیلکی و آذری خواند که یک نکته مثبت در روند اجراهای موسیقی پاپ محسوب می شود.

 

خواننده قطعه "باغ مولوی" در دوره سی و یکم جشنواره موسیقی فجر به عنوان داور حضور پیدا کرده بود.

 

همچنین اجرای قطعه "سیاهه نارگیله" به دلیل همذات پنداری مخاطبان با عروسک دوست داشتنی و محبوب "جناب خان" از دیگر بخش های جذاب این اجرا محسوب می شد.

 

امید حاجیلی در سری جدید فعالیت های خود ، 13 و 18 بهمن هر شب در دو نوبت و در ساعت های 19:00 و   22:00 با مخاطبانش در سالن میلاد دیدار می کند.