«پرستاران» شنبه روی آنتن می رود

فاز نخست سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی، شهرام شاه حسینی و محمودرضا تخشید و تهیه کنندگی داوود هاشمی در 25 قسمت از شنبه 23 بهمن پخش می‌شود. همچنین مدتی است تیزرهای این سریال از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

«پرستاران» ملودرامی اجتماعی است و داستان‌های این سریال در بخش اورژانس بیمارستان نورافشار تهران اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است و محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند.

در واقع این سریال با هدف آشنایی مردم با جامعه درمانی و پزشکی کشور به خصوص دشواری‌های حرفه پرستاری تولید شده است که در قالب داستان‌هایی جذاب مبتنی بر مستندات واقعی، ضمن ایجاد سرگرمی، به افزایش آگاهی‌های عمومی درباره این قشر زحمت کش جامعه کمک می‌کند.

فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی، مهدی صبایی، فریبا نادری، محمد عمرانی، امین زندگانی، شهرام قائدی، میرطاهر مظلومی، مهوش صبرکن، حسین سلیمانی، ایمان باقری، مریم یوسف و شهنام شهابی در این سریال ایفای نقش کردند.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:15 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و خلاصه قسمت‌های قبلی آن نیز جمعه‌ها در همین ساعت پخش خواهد شد.