از سینمای هالیوود چه خبر؟

فیلم سینمایی "صورت زخمی" بار دیگر و این بار توسط برادران فیلمساز کوئن بازسازی خواهد شد. 
 
بر اساس اخباری که  کمپانی فیلمسازی یونیورسال اعلام کرده اتان و جوئل کوئن برای بازسازی فیلم "صورت زخمی" اعلام آمادگی نموده و این فیلمنامه به زودی آغاز می شود.
 

بازگشت


"صورت زخمی" محصول سال 1983 به کارگردانی "برایان دی‌پالما" یکی از معروف ترین فیلمهای تاریخ سینما و بازی های "آل پاچینو" است. این دومین بازسازی این فیلم کلاسیک تاریخ سینماست. 
 
فیلم "صورت‌زخمی" به کارگردانی "برایان دی پالما"، نویسندگی "الیور استون" خود بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال 1932 به کارگردانی "هاوارد هاکس" است. این فیلم به داستان زندگی "تونی مونتانا" (آل پاچینو) یک پناهنده کوبایی و چگونگی تبدیل شدن او به مهمترین گانگستر میامی می‌پردازد. 
 

بازگشت


در ابتدا قرار بود «آنتونی فاکوا»، کارگردانی نسخه جدید "صورت زخمی" را بر عهده بگیرد، اما با کناره‌گیری او از این پروژه سینمایی، کمپانی یونیورسال اعلام کرد در مراحل نهایی انتخاب کارگردان است. 
 
این اولین‌بار نیست که برادران "کوئن" که از برترین فیلمنامه‌نویسان هالیوود محسوب می‌شوند، مسئولیت بازنویسی و اصلاح یک فیلمنامه را بر عهده می‌گیرند، این دو اخیرا بازنویسی فیلمنامه فیلم "شکست‌ناپذیر" به کارگردانی "آنجلینا جولی" و "پل جاسوس‌ها" ساخته "استیون اسپیلبرگ" را نیز انجام داده‌اند.