روایت محسن تنابنده از فیلم فِراری

محسن تنابنده برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: فِراری فیلمی با یک قصه اجتماعی و فیلم امید بخش است. این فیلم را می توان اثری ممتاز از علیرضا داوود نژاد دانست که پیشینه ای درخشان دارد.

 

وی گفت: داوود نژاد اگر چه از پیشکسوتان سینما است اما ذهن جوانی دارد و کمک زیادی کرد تا فیلمی سلامت و خوب روی پرده سینما برود.

 

تنابنده درباره نقش خود در این فیلم گفت: طبیعتاً بازی در این اثر کار سختی بود چون داوود نژاد در کار بسیار سختگیر است و ما باید می رفتیم و در فضاهایی مانند حسن آباد فیلمبرداری می کردیم اما خدا را شکر می کنم که زحماتمان نتیجه داد.

 

وی درباره صحبت هایی که مبنی بر ضعیف تر بودن سیمرغ سی وپنجم نسبت به ادوار گذشته افزود: ذات سینمای ایران این گونه است که این قدر قدرت ندارد که هر ساله قوی باشند. 

 

پارسال ما فیلم هایی داشتیم که به وضوح از سایر فیلم ها چند سر و گردن بالاتر بودند اما امسال فیلم های زیادی در حد هم ظاهر شدند و این کار را برای داوران سخت کرد. 

 

تنابنده درباره نامزدهای دیگری که موفق به دریافت سیمرغ نشدند گفت: تمام دوستانی که نامزد شدند بازیگران بسیار خوبی هستند. من بازی بقیه را ندیدم اما خودم سعی کردم در فِراری بهترین باشم و خوشحالم که بازیم به چشم آمد.