مجید صالحی:سینمایی را دوست دارم که به مخاطب نزدیک شود

مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص انگیزه اش برای حضور در نقشی جدی در فیلم "چراغ های ناتمام" گفت: من هیچگاه برای جایزه بازی نکرده و نمی کنم. برای من از همه چیز مهم تر ارتباط با مخاطب است. من هنر ارتباط با مخاطب را از آقای طهماسب و جبلی یاد گرفتم و سینمایی را دوست دارم که به مخاطب نزدیک شود.

 

وی دلیل انتخاب نقش های متفاوت را اینگونه توصیف کرد: یک بازیگر باید تمام ژانرها مانند کمدی، تراژدی و فانتزی را بازی کند. از گذشته نمونه های بسیار درخشانی از این تجربیات را داشته ایم و اتفاق تازه ای محسوب نمی شود. مثلاً آقای عبدی، جبلی، پرستویی، خمسه، عطاران، آقاخانی همگی با وجود موفقیت فراوان در ژانر کمدی، آثار درخشانی را در سینمای جدی ایفا کرده و جوایز گوناگونی هم گرفته اند.

بازیگر سریال "آسپرین" تصریح کرد: بازیگری در گذشته کمی آسان تر بود. هنرمندان پیشکسوت راه را برای ورود ما هموار کردند که در جای خود عمل سختی بود اما امروزه بازیگری خیلی سخت تر از گذشته شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: نسل جوان باید کارهای خارق العاده ای انجام دهد. در این نسل پدیده های فراوانی داریم و رقابت در میان این تعداد استعداد واقعاً سخت شده است. از طرفی مخاطب امروز بسیار با سوادتر شده و منتقدان هم با دقت بیشتری آثار را می بینند و همین باعث شده تا ما با دقت بیشتری انتخاب کرده و تلاشمان را دو چندان کنیم.

صالحی درباره فعالیت های آتی خاطرنشان کرد: هم اکنون سر کار یا فیلمبرداری نیستم. هفت سینمایی اکران نشده دارم که  3 تا کمدی و 4 تا جدی هستند و علاوه بر آن سریال آقای امینی هم آماده پخش دارم.